Η ανταπόκριση του κοινού ήταν αξιοσημείωτη και η προσέλευση στο σεμινάριο το οποίο απευθυνόταν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στους επαγγελματίες του εμπορίου και της λιανικής επιχειρηματικότητας ήταν πολύ μεγάλη.
Το σεμινάριο χαιρέτησε η εκπρόσωπος της i-Dialogue, Δέσποινα Γριβέα, η οποία, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε τη χρησιμότητα των social media και του διαδικτύου για την ενίσχυση των επαγγελματιών και την πρόωθηση των δραστηριοτήτων τους με χαμηλό κόστος, ιδιαιτέρως στη δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα και το επιχειρείν.
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο είναι αναμφισβήτητα χρήσιμα και αναγκαία εργαλεία για τους επαγγελματίες καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα να έχουν πολύ θετικά και ενθαρρυντικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις τους με χαμηλό κόστος προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες. Για τον λόγο αυτό η επιμόρφωσή των επαγγελματιών σε σχέση με αυτούς τους σύγχρονους τρόπους marketing αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Εμείς στην i-Dialogue με την ευγενική χορηγία της ΔΕΠΑ οργανώσαμε τα σεμινάρια «Σκέψου…Φυσικά & Social» στην προσπάθειά μας να συμβάλλουμε τα μέγιστα προς αυτήν την κατεύθυνση.»
Εισηγητές των σεμιναρίων ήταν οι εξής:
Δημήτρης Κονταράκης: Internet Marketing Consultant και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing
Ο κ. Κονταράκης αφού συστήθηκε με τους συμμετέχοντες του σεμιναρίου προκειμένου να κάνουν μία «στοχευμένη συζήτηση» αναφέρθηκε στη παγκόσμια τάση που υπάρχει με τον κόσμο που γυρνά στο internet marketing. «Το κακό παιδί που σας συμβουλεύει για το internet marketing είναι το Google Analytics», συμπλήρωσε και τόνισε πως οι επίδοξοι επιχειρηματίες πρέπει να έχουν στρατηγική.
«Σήμερα ολοκληρώνεται ο πετυχημένος κύκλος σεμιναρίων που κάναμε στο ΕΒΕΑ. Αυτό που λέμε και θέλουμε να κατανοήσει ο νέος επιχειρηματίας είναι ότι πρέπει να έχει συγκεκριμένη στρατηγική, να ξέρει ποια είναι η επιχείρηση του και τι θέλει να πετύχει στον χώρο, να έχει υπομονή, πλάνο και τέλος να μπορεί να διαβάζει τα νούμερα που του φέρνουμε και να αναπροσαρμόζει την στρατηγική του. Μόνο όταν είσαι σοβαρός και ειλικρινής με τα νούμερα στο Google Analytics θα μπορέσεις να πετύχεις», δήλωσε αμέσως μετά το τέλος του σεμιναρίου.
Hλίας Τσαλδάρης: Data Analyst, SEM – SEO Consultant και ιδρυτής της εταιρείας Innovation Group
«Σήμερα εστιάσαμε στην παρουσίαση των data driven decisions γιατί πρέπει οι αποφάσεις μας να αφορούν τα δεδομένα. Να μην ξεχνάμε ότι τα δεδομένα δεν είναι το Βounce Rate ή το Click-through rate αλλά αφορούν τους ανθρώπους που αλληλεπιδρούν με την ψηφιακή μας παρουσία σε κάθε τους βήμα» είπε ο κ. Τσαλδάρης.
Όσον αφορά την εξέλιξη της online διαφήμισης ο κ. Τσαλδάρης διευκρίνισε πως «όλες οι πληρωμένες καμπάνιες πλέον θα είναι machine learning. Πρακτικά δεν θα ασχολούμαστε με σημάδια για να συμμετέχουμε στη δημοπρασία, όχι όμως για να μας βγάλουν εκτός παιχνιδιού. Εμείς θα πρέπει να είμαστε όσο πιο δημιουργικοί μπορούμε να γίνουμε, αυτή είναι η πεμπτουσία για το digital marketing το 2017. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως ένας λογαριασμός AdWords, Facebook εφόσον αναπτύσσουν νοημοσύνη είναι machine learning και κατά κάποιο τρόπο παίρνουν την ευφυΐα του ανθρώπου που τα σετάρει»
«Είμαι πολύ χαρούμενος που κλείνει ακόμα ένας κύκλος σεμιναρίων και εύχομαι να συνεχιστεί σαν θεσμός γιατί μας δίνει την ευκαιρία να αλληλεπιδράμε με τους επαγγελματίες σε πραγματικό χρόνο και να δούμε το πώς αντιλαμβάνεται ο μέσος επιχειρηματίας το digital marketing», κατέληξε μετά το τέλος του σεμιναρίου.
Κυριάκος Τσίγκρος: Customer Success Consultant, εταιρεία ContactPigeon
Ο κ. Τσίγκρος αναφέρθηκε στην δημιουργία των E-Shop και μετά το τέλος του σεμιναρίου έδωσε και τρεις συμβουλές στους επιχειρηματίες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε αυτό τον τομέα: «Πρέπει να έχει ένα καλό σάιτ που να είναι εύχρηστο για να μπορεί ο χρήστης να μπει και να περιηγηθεί μέσω κινητού, να αγοράσει. Πρέπει επίσης να επιλέξει την κατάλληλη γι αυτόν πλατφόρμα για να φτιάξει το σάιτ του και τέλος να εισάγει τα κατάλληλα εργαλεία (όπως Google Analytics) για την ιστοσελίδα του».
«Είναι το τελευταίο σεμινάριο για το καλοκαίρι και είμαι πολύ χαρούμενος για την προσέλευση του κόσμου που δείχνει ενδιαφέρον για τα social media, το marketing και φαίνεται ενθουσιασμένος για τις παρουσιάσεις. Εύχομαι και του χρόνου να συνεχίσουμε και ο κόσμος να μαθαίνει όσο το δυνατόν περισσότερα πάνω στο αντικείμενο», κατέληξε ο κ. Τσίγκρος.
Γιάννης Καραμαγκάλης: Δημοσιογράφος, Digital Media Consultant, Blog: karamagalis.com
Ο κ. Καραμαγκάλης κατά την διάρκεια του σεμιναρίου αναφέρθηκε στο πως στήνεται σωστά το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας και το πώς μπορεί ένας επαγγελματίας να δημιουργήσει περιεχόμενο υψηλής χρηστικής αξίας προκειμένου να του φέρει πελάτες και πωλήσεις.
«Βοηθάμε νέους επιχειρηματίες να μπουν στον digital world να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να αυξήσουν τα κέρδη τους» επεσήμανε.
Αναφερθείς στο σεμινάριο είπε πως «είναι μια όμορφη και ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία του ΕΒΕΑ και της i-Dialogue γιατί βοηθά νέους επιχειρηματίες να δικτυωθούν και να πάνε την επιχείρηση τους ένα βήμα πιο πέρα. Μακάρι να συνεχιστεί αυτό το εγχείρημα και να γίνεται κάθε χρόνο και όλο πιο συχνά».
Αξίζει να σημειωθεί πως η παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες ήταν εντελώς δωρεάν.
Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με την αποκλειστική χορηγία της ΔΕΠΑ, υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ και την ευγενική υποστήριξη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ) καθώς και των εταιρειών eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, Innovation Group, ContactPigeon και Fibair. Media Partner της δράσης «Σκέψου…Φυσικά & Social» είναι ο Ελεύθερος Τύπος.