«Κάνουμε διευκολύνσεις, εξαντλούμε τα περιθώρια αν κάποιος δεν μπορεί. Εξυπηρετούμε τα αιτήματα των πελατών, ώστε τελικά να μην μείνει κανείς χωρίς ρεύμα» τόνισε στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή.
Ο κ. Παναγιωτάκης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, εξήγησε πως «η εφαρμογή των μέτρων διευκολύνσεων (των 36 δόσεων, των κινήτρων συνέπειας του 15% και άλλων) προς τους πελάτες μας, έχει αποδώσει, αλλά έχει φτάσει στα όριά της, με την έννοια ότι δεν βλέπουμε να ανακτούμε περισσότερα».
«Όχι ότι θα διακόψουμε την πολιτική των διευκολύνσεων. Άλλωστε, την συνεχίζουμε. Χρειάζονται ωστόσο επιπλέον μέτρα» προσέθεσε και ενημέρωσε για την πρόσληψη ειδικού συμβούλου στην ΔΕΗ για τα θέματα της εξυπηρέτησης των πελατών και της ανάκτησης οφειλών.
«Ήδη είμαστε σε διαδικασία πρόσληψης τεχνικού εξειδικευμένου συμβούλου, ο οποίος θα βοηθήσει στην επιχείρηση σε τομείς που υστερεί – καθώς δεν τις είχε αναπτύξει. Δεν γνωρίζουμε καλά τους πελάτες μας, είναι αλήθεια. Ήμασταν μονοπώλιο, κυριαρχούσαν τεχνικές υπηρεσίες, η εξυπηρέτηση των πελατών ήταν υποβαθμισμένη. Έχουμε κάνει σημαντικά βήματα, χρειαζόμαστε όμως και υποστήριξη ώστε και τους πελάτες μας να εξυπηρετούμε καλύτερα, αλλά και να ανακτούμε τα χρήματα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, κατά την ενημέρωση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής Επιτροπής.
Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για την αντιμετώπιση του φαινομένου των «στρατηγικών κακοπληρωτών», ο κ. Παναγιωτάκης είπε, πως «είναι ένας διαρκής αγώνας και ένα ανοιχτό μέτωπο». «Κάνουμε αγώνα για να πληρώσουν, τους κόβουμε το ρεύμα και επανασυνδέονται παρανόμως, κάνουμε παύση εκπροσώπησης, δεν σταματάει αυτό», ανέφερε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ