Τον χειριστή που υποβάλλεται σε προληπτικές εξετάσεις στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, επισκέφθηκε ο αρχηγός ΓΕΑ αντιπτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου.
Μιχάλης Μητρούσης για το τροχαίο: «Είμαι τυχερός μες στην ατυχία μου»
Εν τω μεταξύ, η Κινητή Ομάδα Συντήρησης Υποβρύχιων Θαλασσίων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ) της 206ης πτέρυγας αεροπορικών υποδομών της πολεμικής αεροπορίας, εξετάζει τη δυνατότητα ανέλκυσης τμημάτων του αεροσκάφους από τη θαλάσσια περιοχή νοτίως των Σποράδων, προς ενίσχυση του έργου της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που διερευνά τις συνθήκες και τα αίτια του συμβάντος.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η ΚΟΣΥΘΕ έχει προβεί στην ανέλκυση πολλών αεροσκαφών και ελικοπτέρων, όπως η ανέλκυση του RAF Bristol Blenheim στο Ρέθυμνο, του JUNKERS – 52/3m στη Λέρο και του JU-87 STUKA στη Ρόδο.
Αξιομνημόνευτες είναι οι αποστολές ανάσυρσης των σορών του πληρώματος του ελικοπτέρου Agusta Bell στα Ίμια (σε συνεργασία με τη διοίκηση υποβρυχίων καταστροφών), της ανέλκυσης του πυροσβεστικού αεροσκάφους CL-215 από τη λίμνη Υλίκη, του αεροσκάφους MIRAGE-2000BGM από την περιοχή «Καλόγηροι» του Αιγαίου (σε συνεργασία με το ελληνικό κέντρο θαλάσσιας έρευνας (ΕΛΚΕΘΕ), από το βάθος ρεκόρ των 592 μέτρων), του ελικοπτέρου CHINOOK από την περιοχή του Αγίου Όρους (σε συνεργασία με το ΕΛΚΕΘΕ και τη ΔΥΚ) και τμημάτων και μείζονων συγκροτημάτων διθέσιου αεροσκάφους F-16 Block 52 που είχε καταπέσει 14 ναυτικά μίλια βορείως της Γαύδου, σε συνεργασία με το ΕΛΚΕΘΕ.