Οι αεροπορικές εταιρίες στο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Βρετανίας έχουν ήδη ανταποκριθεί σε μια έκκληση της κυβέρνησης να μειώσουν τη χωρητικότητα, όμως η διεύθυνση του Χίθροου είπε πως πρέπει να προχωρήσουν περαιτέρω.
Είπε πως οι αεροπορικές εταιρίες, οι υπάλληλοι φορτοεκφόρτωσης αποσκευών και το αεροδρόμιο μπορούν να εξυπηρετήσουν συλλογικά 100.000 επιβάτες που αναχωρούν από το Χίθροου, ένας αριθμός που ξεπεράστηκε πολλές φορές τις τελευταίες εβδομάδες με αποτέλεσμα μη αποδεκτά επίπεδα εξυπηρέτησης.
«Μερικές αεροπορικές εταιρίες έχουν αναλάβει σημαντική δράση, άλλες όμως όχι, και πιστεύουμε πως χρειάζεται περαιτέρω δράση τώρα προκειμένου να διασφαλίσουμε πως οι επιβάτες θα έχουν ένα ασφαλές και αξιόπιστο ταξίδι», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Χίθροου, Τζον Χόλαντ-Κέι, σε ανοικτή επιστολή που απηύθυνε σήμερα προς τους επιβάτες.
«Ως εκ τούτου λάβαμε τη δύσκολη απόφαση να εισαγάγουμε ένα ανώτατο όριο με ισχύ από τις 12 Ιουλίου έως τις 11 Σεπτεμβρίου.»
«Αναγνωρίζουμε πως αυτό θα σημαίνει πως ορισμένα καλοκαιρινά ταξίδια είτε θα μετακινηθούν σε μια άλλη μέρα, σε ένα άλλο αεροδρόμιο είτε θα ακυρωθούν και ζητάμε συγγνώμη από όσους επηρεάζονται τα ταξιδιωτικά σχέδιά τους», πρόσθεσε.
Ο Χόλαντ-Κέι είπε πως οι προβλέψεις δείχνουν πως ακόμη και με το μέτρο αυτό, οι ημερήσιες θέσεις αναχώρησης το καλοκαίρι θα φθάσουν κατά μέσο όρο τις 104.000, 4.000 πάνω από το πλαφόν.
Ανέφερε πως κατά μέσο όρο 1.500 από αυτές τις 4.000 θέσεις έχουν πωληθεί σε πελάτες και πως ζητά από τους εταίρους των αεροπορικών εταιριών να σταματήσουν να πωλούν καλοκαιρινά εισιτήρια προκειμένου να περιοριστεί ο αντίκτυπος στους επιβάτες.