Ο διευθύνων σύμβουλος Χάουαρντ Σουλιτς δήλωσε ότι η «απροσδόκητη, βελούδινη, βουτυρώδης γεύση του ελαιολάδου… ενισχύει τον καφέ και παραμένει όμορφα στον ουρανίσκο».
Τα Starbucks, ένα από τα μεγαλύτερα αμερικανικά brands, αντιμετώπισαν εμπόδια όταν αρχικά προσπάθησαν να επεκταθούν στην ιταλική αγορά τροφίμων και ποτών, αφού η Ιταλία φημίζεται για τα ανεξάρτητα και συχνά οικογενειακά καφέ της.
Τα Starbucks μετρούν αυτή τη στιγμή περίπου 20 καταστήματα στη χώρα.
«Σίγουρα κάποιοι θα απορήσουν και θα πουν “Μα, ελαιόλαδο στον καφέ;” Αλλά η απόδειξη είναι στο φλιτζάνι σας» γράφει ο Σουλτς στον ιστότοπο της εταιρείας. «Σε περισσότερα από 40 χρόνια, δεν μπορώ να θυμηθώ μια στιγμή που να ήμουν πιο ενθουσιασμένος» πρόσθεσε.
Η εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει την νέα…λαδερή συλλογή ζεστών και παγωμένων ροφημάτων στα καταστήματα στη Νότια Καλιφόρνια αυτή την άνοιξη. Θα ακολουθήσουν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Μέση Ανατολή και η Ιαπωνία.
Η σειρά Oleato, που παρουσιάζεται σήμερα στην Ιταλία, περιλαμβάνει έναν παγωμένο εσπρέσο και έναν latte με ελαιόλαδο, «αχνισμένο με γάλα βρώμης».
Θα υπάρχει επίσης ένας κρύος καφές στον οποίο «ένα μεταξένιο εκχύλισμα έξτρα παρθένου ελαίου Partanna με αφρό γλυκιάς κρέμας βανίλιας… σιγά σιγά διαχέεται στο ρόφημα».
Ειδήσεις σήμερα
Πρεμιέρα για το «Καλάθι της Σαρακοστής» – Έρχεται και το «καλάθι της ψαραγοράς» [βίντεο]