«Ο βασικός στόχος…είναι να διαλυθούν οι φόβοι των ξένων αγορών που αφορούν τα προϊόντα της Φουκουσίμα», δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της Tokyo Electric Power Company (TEPCO), που διαχειρίζεται τον σταθμό της Φουκουσίμα.
Η εταιρία έχει ήδη οργανώσει εκστρατείες στην Ταϊλάνδη ή τις ΗΠΑ για να προωθήσει θαλασσινά, ρύζι ή αγροτικά προϊόντα από την πόλη που βρίσκεται στο ανατολικό τμήμα του βασικού νησιού της Ιαπωνίας.
Τηλεφώνημα Σολτς - Πούτιν για την Ουκρανία: Τι είπαν καγκελαρία και Κρεμλίνο
Ένα κουτί με τρία μεγάλα, λευκά, ζουμερά ροδάκινα κοστίζει 80 λίρες (σχεδόν 95 δολάρια). Είναι η πρώτη φορά που το φρούτο αυτό είναι διαθέσιμο σε κατάστημα στην Ευρώπη, εκτός των πωλήσεων στη διάρκεια προωθητικών εκδηλώσεων.
Πριν από το πυρηνικό ατύχημα του 2011, η Φουκουσίμα θεωρείτο «βασίλειο των φρούτων».
Ενώ οι φάρμες που βρίσκονταν πέρα από τις περιοχές κοντά στον πυρηνικό σταθμό δεν μολύνθηκαν, οι πωλήσεις τους κατέγραψαν βουτιά λόγω φόβων των καταναλωτών για τους κινδύνους στην υγεία τους.
Πριν σταλούν στα καταστήματα, όλα τα αγροτικά και αλιευτικά προϊόντα στην περιφέρεια της Φουκουσίμα υπόκεινται σε αυστηρούς ελέγχους σε ό,τι αφορά την έκθεσή τους σε ραδιενέργεια.
Ειδήσεις σήμερα
ΗΠΑ: Κυβερνήτης έσωσε διαγωνιζόμενο από βέβαιο πνιγμό με λαβή Χάιμλιχ- Πνιγόταν σε αγώνα… ταχυφαγίας
Green Tank: Πόση ισχύ μονάδων αερίου έχει ανάγκη η χώρα;
Ο Τιμωρός: Το καθηλωτικό trailer της νέας σειράς του Alpha [βίντεο]