Διαφημιστικά βίντεο που είχε δημιουργήσει η εταιρεία έδειχναν τις ακτές τις Ινδονησίας, πλάνα από τους αμμόλοφους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ακόμα και ένα αεροπλάνο που προσγειωνόταν στην…Ελβετία.
Το διαφημιστικό πρακτορείο, DDB Philippines, ζήτησε συγγνώμη για την «ατυχή παράβλεψη».
Η υπουργός Τουρισμού των Φιλιππίνων, Κριστίνα Γκαρσία Φράσκο, είπε ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν δημόσιοι πόροι για τη δημιουργία του βίντεο. Πρόσθεσε ότι το υπουργείο είχε επανειλημμένα ζητήσει επιβεβαίωση από τη διαφημιστική εταιρεία, DDB Philippines, ότι το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο ήταν δικό του και ήταν πρωτότυπο.
Η υπουργός είπε ότι σε «όλες αυτές τις περιπτώσεις, η DDB διαβεβαίωσε επανειλημμένα το υπουργείο ότι η πρωτοτυπία και η πνευματική ιδιοκτησία όλων των υλικών ήταν όπως θα έπρεπε».
Το βίντεο δημιουργήθηκε ως μέρος μιας καμπάνιας ύψους 900.000 δολαρίων με τίτλο «Αγαπήστε τις Φιλιππίνες», η οποία ξεκίνησε στα τέλη Ιουνίου, και φέρει τη σφραγίδα του υπουργείου.
Η χρήση των βίντεο από άλλες χώρες αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά από ανάλυση του γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων AFP και ενός Φιλιππινέζου μπλόγκερ.
Η κα Φράσκο διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο θα διασφαλίσει πως η DDB Philippines θα αναλάβει την ευθύνη για το βίντεο.
Η DDB Philippines ανέφερε στη δήλωσή της ότι η χρήση πλάνων αρχείου σε τέτοια βίντεο είναι συνήθης στη βιομηχανία της διαφήμισης, αλλά ζήτησε συγγνώμη για τη χρήση άλλων βίντεο σε αυτήν την περίπτωση.
«Η χρήση ξένων πλάνων σε μια καμπάνια που προωθεί τις Φιλιππίνες είναι εξαιρετικά ακατάλληλη και αντίθετη προς τους στόχους του υπουργείου Τουρισμού», παραδέχθηκε.
Το βίντεο έχει αφαιρεθεί και η εταιρεία είπε ότι θα βοηθήσει το υπουργείο στην έρευνά του.
Ειδήσεις σήμερα
Τραγωδία σε άσκηση της Αεροπορίας στην Κολομβία – Νεκρός ο ένας από τους πιλότους [Βίντεο]
Πέντε 24ωρα χάους στην Γαλλία – Αγανάκτηση και ταραχές στη χώρα [Βίντεο]
Θρήνος για τον Ρόμπερτ ντε Νίρο: Πέθανε ο εγγονός του, Λεάντρο