Την ίδια στιγμή όλο και περισσότεροι χρήστες αποχωρούν από το πρώην Twitter και μεταπηδούν σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Ο Λευκός Οίκος σε μια κίνηση με μεγάλο συμβολισμό, δημιούργησε λογαριασμό στο Threds της Meta που είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του Χ αυτή τη στιγμή.
Το τελευταίο κύμα αποχωρήσεων ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα όταν η IMB ανακοίνωσε ότι ανέστειλε τη διαφήμισή της στο X μετά την έκθεση του παρατηρητηρίου Media Matters, καθώς διαπίστωσε ότι η διαφήμισή της «έτρεχε» μαζί με φιλοναζιστικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν και τα αντισημιτικά σχόλια του ίδιου του Μασκ.
Mπλέικ Λάιβλι: Μηνύει συμπρωταγωνιστή της - Τον κατηγορεί για σεξουαλική παρενόχληση
Εταιρείες κολοσσοί που έχουν ήδη αποχωρήσει
Την προηγούμενη Παρασκευή (17/11) μεγάλες εταιρείες όπως η Disney, η Paramount, η Comcast, η Lionsgate, η NBCUniversal και η Warner Bros. Discovery, σταμάτησαν κάθε διαφημιστική δραστηριότητα στην πλατφόρμα. Το ίδιο φέρεται να έκανε και η Apple, σύμφωνα με πολλά ξένα δημοσιογραφικά πρακτορεία.
Σύμφωνα με το CNN, και παρά τις διαβεβαιώσεις του X, οι λογαριασμοί των ακροδεξιών παραμένουν ενεργοί. Μάλιστα το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει ότι παρατηρήθηκαν διαφημίσεις του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν να «τρέχουν» στον λογαριασμό που ανήκει στον Ρίτσαρντ Σπένσερ, έναν γνωστό εθνικιστή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν οργανισμοί που παρέμειναν στην πλατφόρμα και μετά τον σάλο που έχει προκληθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το NFL, ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της διαφημιστικής επιχείρησης του X, που δήλωσε ότι έχει εκφράσει επανειλημμένα τις ανησυχίες του αλλά δεν έχει πάρει απόφαση να αποσύρει τις καμπάνιες του.
Ειδήσεις σήμερα
Στροφή 180 μοιρών από τον Μιλέι – Ευχαρίστησε τον «κομμουνιστή» Σι Τζιπίνγκ
Γιατί η Τσεχία παρατείνει τους ελέγχους στα σύνορα με τη Σλοβακία