Μάλιστα, οι εφημερίδες είναι γεμάτες από σημειώσεις της με highlights σημείων που θεωρεί σημαντικά για τους περίπου 88.000 ακολούθους της!
Πριν επιδοθεί στην προώθηση των εφημερίδων, η Kelsey Russell πέρασε χρόνια χτίζοντας μία βάση ακολούθων γράφοντας κριτικές εστιατορίων και δημοσιεύοντας βίντεο από ταξίδια.
Πλέον σχολιάζει θέματα εφημερίδων που πιστεύει ότι ενδιαφέρουν νέους ανθρώπους, όπως και η ίδια – όπως για παράδειγμα η δημόσια υγεία και η κλιματική κρίση – βάζοντας lifestyle περιεχόμενο. Πριν από μερικές μέρες, για παράδειγμα, άρχισε το βίντεο της δείχνοντας μία μπριζόλα πριν αρχίσει να διαβάζει ένα άρθρο για τη μεταρρύθμιση του δικαστικού συστήματος.
Το να πείσει κανείς τους 20χρονους να πληρώσουν για να αγοράσουν μία εφημερίδα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Σε μία δημοσκόπηση που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο στις ΗΠΑ, το 14% των ενήλικων στις ΗΠΑ απάντησαν ότι ενημερώνονται από το TikTok σε σχέση με 3% το 2020. Όσον αφορά ενηλίκους μεταξύ 18 και 29 ετών, το ποσοστό αυτό εκτοξεύτηκε από το 9% στο 32%.
Το πρόβλημα, βέβαια, είναι ότι οι «ειδήσεις» του TikTok σπανίως προέρχονται από αξιόπιστα ΜΜΕ, όπως η The Washington Post ή το NBC News, καθώς ο αλγόριθμος της εφαρμογής δεν προωθεί αυτούς τους λογαριασμούς.
Αντιθέτως, οι νέοι άνθρωποι στο TikTok μαθαίνουν τι συμβαίνει στον κόσμο από εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης, από TikTokers που σχολιάζουν και από influencers, οι οποίοι κατά καιρούς σχολιάζουν μία είδηση που διάβασαν, συχνά και από τελείως αναξιόπιστες πηγές.