Η Zheng Xiang Xiang, δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin – κινεζική εκδοχή του TikTok – με την ίδια να να επιδεικνύει διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα, συγκεντρώνοντας έτσι 100 εκατομμύρια γιουάν (14 εκατομμύρια δολάρια) κάθε εβδομάδα.
Η νεαρή έχει γίνει viral, ενώ σήμα – κατατεθέν της θεωρείται το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί.
Κατά τη διάρκεια του Live, κάποιος περνάει στη Zheng ένα κουτί, εκείνη παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του, το σπρώχνει στην άκρη και αυτό είναι όλο. Με αυτό τον τρόπο κερδίζει 14 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα.
Influencer Xiang Xiang Zheng has made headlines after making $18.2m showcasing these products for not more than 3 seconds. She also gained over a million followers in less than a week.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ22/12/2024|23:37Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
What type of marketing would you call this? Let us know#marketing #tech #Innovation pic.twitter.com/MvxKuIkJdj
— Smart Foundry (@SmartFoundry_) November 20, 2023
Οι ειδικοί των media αποδίδουν την επιτυχία της στο γεγονός ότι έχει διαφοροποιηθεί από το πλήθος με την ιδιαίτερη προσέγγισή της στις πωλήσεις, η οποία μοιάζει πολύ πιο αυθεντική και αξιόπιστη από τα κόλπα των ανταγωνιστών της.
Μετά την επιτυχία της, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής και έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά. Όσοι παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.
Ο λογαριασμός της Zheng εξακολουθεί να λειτουργεί με το γνωστό απλό στυλ πώλησης, ωστόσο με τα νέα δεδομένα, ίσως χρειαστεί να αλλάξει την προσέγγισή της για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες.
Ειδήσεις σήμερα
Πέθανε ο σπουδαίος Γάλλος ιστορικός Εμανουέλ Λερουά Λαντιρί
BBC: Η Χαμάς υπέβαλε πρόσθετες απαιτήσεις στη συμφωνία με το Ισραήλ