Όπως είπε για την επιλογή του συγκεκριμένου είδους εστίασης: «Το κομμάτι μου το δικό μου είναι το μάρκετινγκ, οπότε ποτέ δεν ήταν σκοπός μου μόνο να πουλήσουμε σουβλάκι.
Ο σκοπός ήταν πάντα να ξεκινήσουμε από την αρχή, να στήσουμε μια μάρκα, ένα brand δηλαδή θέλαμε να επαναφέρουμε στην Ελβετία το ελληνικό, το φαγητό, την ελληνική κουλτούρα φαγητού.
Οπότε δηλαδή όλο το κομμάτι δεν είναι μόνο το φαγητό, είναι το ολόκληρο το brand, δηλαδή η μάρκα που θέλαμε να στήσουμε γύρω στο ελληνικό φαγητό στην Ελβετία».
Συνέχισε λέγοντας: «Έχουμε το focus πάνω στο ελληνικό street food, που σημαίνει γύρος, σουβλάκι, μπιφτέκι, τα κλασικά δηλαδή.
Έχουμε και κάποιες συνταγές δικές μας.
Όλα έρχονται από δικό μας εργαστήριο και πειράζουμε λίγο τις συνταγές και τις φτιάχνουμε λίγο πιο ας το πούμε ευρωπαϊκές, πιο ελβετικές για να ταιριάζουν. Προσφέρουμε και τζατζίκι με το γύρο, που είναι χειροποίητο με συνταγή της μάνας. Συνολικά έχουμε πέντε μαγαζιά “Oh My Greek” και ένα μαγαζί το οποίο λέγεται “Μαζί”».