Μετά από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, η εταιρεία ανέφερε σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές «καθώς επενδύουμε στο Netflix και το βελτιώνουμε, θα ζητάμε από τα μέλη μας να πληρώνουν λίγο παραπάνω για να αντανακλούν αυτές τις βελτιώσεις, γεγονός που με τη σειρά του συμβάλλει στη θετική κίνηση των πρόσθετων επενδύσεων για την περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη της υπηρεσίας μας».
Το δημοσίευμα υπενθυμίζει πως το Netflix εγκαινίασε τη διαφημιστική του βαθμίδα τον Νοέμβριο του 2022, καθώς κατέστειλε την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης για να δώσει στους χρήστες έναν φθηνότερο τρόπο πρόσβασης στο περιεχόμενο του μεγαλύτερου streamer στον κόσμο. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν εγγραφεί τόσοι πολλοί άνθρωποι.
Το Netflix ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι έχει 23 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στη διαφημιστική του βαθμίδα. Αυτό μπορεί να είναι 12 έως 15 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν, εκτίμησε ο αναλυτής της Evercore ISI, Μαρκ Μαχάνεϊ.
Ουκρανία: «Τεράστιες εκρήξεις» στη Σούμι μετά από ρωσικά πλήγματα – Δύο νεκροί
Το Netflix έχει περισσότερους από 260 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως μετά την προσθήκη 13,1 εκατομμυρίων το τέταρτο τρίμηνο, τη μεγαλύτερη προσθήκη τέταρτου τριμήνου που έχει κάνει ποτέ η εταιρεία.
Το συμπέρασμα για τα στελέχη του Netflix μπορεί να είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού του είναι ικανοποιημένο με το να πληρώνει όσα χρεώνει το Netflix. Μια τυπική συνδρομή Netflix στις ΗΠΑ κοστίζει σήμερα 15,49 δολάρια το μήνα.Η διαφημιστική βαθμίδα κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα – στην ίδια τιμή με την οποία ξεκίνησε το 2022.
Ειδήσεις σήμερα
Έκρηξη κοντά σε πλοίο που έπλεε στα ανοικτά της Υεμένης
Στο έλεος του τυφώνα «Γίτκα» η Γερμανία: Άνεμοι αγγίζουν τα 140 χλμ/ώρα
Τραγωδία στην Κίνα: Φωτιά σε κατάστημα στοίχισε τη ζωή σε 39 ανθρώπους