Η κορεάτικη βιομηχανία ομορφιάς – γνωστή ως K-beauty – μεταμορφώνει τα καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταφέροντας την αισθητική του TikTok και του Instagram στον φυσικό κόσμο. Με εντυπωσιακά συστατικά όπως βλέννα σαλιγκαριού, σπέρμα σολομού και φυσικά βότανα, τα προϊόντα αυτά κατακτούν τις καρδιές (και τα πρόσωπα) των νέων καταναλωτών.
Ενώ μέχρι πρόσφατα τα προϊόντα K-beauty ήταν διαθέσιμα κυρίως online, τώρα γίνονται φυσικά προσβάσιμα μέσω καταστημάτων όπως τα Boots και Superdrug στη Βρετανία, αλλά και από εξειδικευμένα κορεάτικα brands που επεκτείνονται ραγδαία. Χαρακτηριστικά:
Η PureSeoul μετρά ήδη 8 καταστήματα σε πόλεις όπως Λονδίνο, Μάντσεστερ και Οξφόρδη.
Η Moida άνοιξε το δεύτερο κατάστημά της στο κέντρο του Λονδίνου, με σχέδια για επέκταση στο Μάντσεστερ.
Η Skin Cupid υπέγραψε 10ετές συμβόλαιο για κατάστημα κοντά στο Tottenham Court Road, δείχνοντας μακροπρόθεσμη εμπιστοσύνη στην τάση.
Viral Συστατικά και Προσιτές Τιμές
Το κοινό παρασύρεται από viral προϊόντα όπως η essence με βλέννα σαλιγκαριού της Cosrx – γνωστή για τις ενυδατικές και επουλωτικές ιδιότητες, το serum με PDRN από DNA σολομού της Anua, που προωθεί την παραγωγή κολλαγόνου αλλά και καινοτομίες με φυσικά συστατικά όπως mung beans, propolis και mugwort, που γοητεύουν με τις υφές και τα αποτελέσματά τους.
Η άνθηση της K-beauty αποτελεί μέρος του φαινομένου “Hallyu” – το λεγόμενο κορεάτικο κύμα. Από το K-pop και τις κορεάτικες σειρές, μέχρι την κουζίνα και την ομορφιά, η Νότια Κορέα γίνεται παγκόσμια δύναμη στον τομέα του lifestyle και της κατανάλωσης.
Η K-beauty προβλέπεται να αγγίξει τα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2030, με ετήσια ανάπτυξη 9%.
Καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις αγορές που σχετίζονται με την ευεξία και την ομορφιά, οι αναλυτές της αγοράς προβλέπουν ότι οι επιχειρήσεις K-beauty θα συνεχίσουν να επεκτείνονται πέρα από το Λονδίνο, με βάση τις περιοχές όπου βρίσκονται οι πιο πιστοί τους διαδικτυακοί πελάτες.
Η Moida σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και σκοπεύει να κάνει το επόμενο της βήμα εκτός Λονδίνου, μεταφέροντας τη βλέννα σαλιγκαριού και άλλες καινοτομίες περιποίησης στο Μάντσεστερ το καλοκαίρι.
Έτσι, σε μια εποχή που η ευεξία και η αυτοφροντίδα έχουν γίνει προτεραιότητα, η K-beauty δεν είναι απλώς μια τάση – είναι μια πολιτιστική και εμπορική επανάσταση που δείχνει ότι η ομορφιά μπορεί να είναι και δημιουργική, και οικονομικά προσιτή, και βαθιά επηρεασμένη από τις ρίζες ενός λαού.
Ειδήσεις Σήμερα
- Απίστευτο: Ο Κιμ Γιονγκ Ουν έκανε σπάνια επίσκεψη στη ρωσική πρεσβεία στην Πιονγκγιάνγκ
- Ηράκλειο: Συνελήφθη καταζητούμενος της Interpol – Ληστεία και δολοφονία στον «φάκελό» του
- Basketball Champions League: Η ώρα και το κανάλι του ημιτελικού ΑΕΚ – Μάλαγα
- ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% υποχώρησε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο – Θηλιά τα ενοίκια για τα νοικοκυριά