«Το μόνο που λαμβάνεται υπόψη στο χρονοδιάγραμμα είναι η ασφάλεια», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Πέτε Μπουτιγκίγκ. «Μέχρι να είναι έτοιμο, δεν είναι έτοιμο. Κανείς δεν μπορεί ή δεν πρέπει να βιαστεί σε αυτή τη διαδικασία», πρόσθεσε.
Το αφεντικό της Boeing, ο Ντέιβ Καλχούν, χαρακτήρισε το περιστατικό ως «αποτυχία του ελέγχου ποιότητας».
Αυτό σημαίνει ότι το περιστατικό προκλήθηκε από κάποια αποτυχία στον ποιοτικό έλεγχο του αεροπλάνου, το οποίο βρισκόταν σε λειτουργία μόλις οκτώ εβδομάδες πριν από την έκρηξη.
Ο Καλχούν δήλωσε στο CNBC ότι υπάρχουν ακόμη ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν σχετικά με το συνέβη το περιστατικό. «Τι πήγε λάθος στις επιθεωρήσεις που κάναμε; Τι χάλασε στις αρχικές εργασίες που επέτρεψαν να συμβεί αυτό;», είπε. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Καλχούν παραδέχθηκε ότι η Boeing ήταν υπαίτια.
Κανείς δεν τραυματίστηκε όταν το πάνελ – ή το πώμα της πόρτας – αποκολλήθηκε από την πτήση της Alaska Airlines από το Πόρτλαντ του Όρεγκον, αναγκάζοντας το αεροπλάνο να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) καθήλωσε το Σάββατο στο έδαφος 171 αεροσκάφη Boeing που είχαν το ίδιο βύσμα πόρτας.
Τόσο η Alaska Airlines όσο και η United που χρησιμοποιούν αυτού του τύπου τα αεροσκάφη ανέφεραν τη Δευτέρα (8/1) ότι βρήκαν προβληματικά μέρη, όπως βίδες που ήθελαν σφίξιμο σε μια σειρά από τα αεροσκάφη που δεν πετούν.
Ειδήσεις σήμερα
Τα γαλλικά ταχυδρομεία δημιουργούν δοκιμαστήρια για όσους κάνουν online αγορές