Μπορεί να ακούγεται παράδοξο αλλά το φαινομενικά άχρηστο αυτό κομμάτι, κάποτε ήταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ferrari.
Ο νέος ιδιοκτήτης του μετάλλου επιδίωξε – και κατάφερε – να αποκτήσει ένα μέρος της αγωνιστικής ιστορίας.
Καλιφόρνια: Πόσα θα πλήρωνες για μία σκουριασμένη Ferrari;
Πρόκειται για μέρος μίας από τις συνολικά 13 Ferrari Mondial Spider Series I του 1954, αλλά έχει εντελώς διαφορετική σχεδίαση από τα άλλα.
Το τετρακύλινδρο αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί για οδήγηση σε πίστες με πολλές στροφές και λίγες ευθείες, όπου χρειαζόταν ένας μικρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας.
One of only 13 made, this 1954 Ferrari Mondial Spider Series I wasn’t one of Ferrari’s fabled V12 models but a an entirely different design. https://t.co/wveg0JLSzX
— KION News Channel 46 (@KIONnews) August 18, 2023
Η Ferrari κέρδισε παγκόσμια πρωταθλήματα το 1952 και το 1953 με αυτοκίνητα της σχεδίασης αυτής, εξ ου και το όνομά της “Mondial” ή “World”.
Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Γνωστή με τον αριθμό πλαισίου της, 0406 MD, κατασκευάστηκε από τη φημισμένη ιταλική σχεδιαστική εταιρεία Pinin Farina. Το 1954, την οδηγούσε ο Franco Cortese, ο ίδιος άνθρωπος που – λίγα χρόνια νωρίτερα – είχε οδηγήσει την ομάδα στην πρώτη της νίκη.
Σκουριασμένο κομμάτι μετάλλου πουλήθηκε 2 εκατ. δολάρια – Η επένδυση δεν είναι όσο φρικτή φαίνεταιFacebook Twitter
Ο αρχικός σχεδιασμός της Ferrari Mondial Spider Series I – Φωτ.: Ferrari
Όπως συμβαίνει με πολλά παλαιά αγωνιστικά αυτοκίνητα, και αυτό είχε μία περίπλοκη «ζωή». Ένα χρόνο περίπου μετά την κατασκευή της, αναδιαμορφώθηκε ο σχεδιασμός, πριν μεταφερθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1958.
Κάποια στιγμή στα τέλη της δεκαετίας του 1950 ή στις αρχές της δεκαετίας του ’60 το Mondial συνετρίβη και κάηκε – όχι απαραίτητα στο ίδιο συμβάν. Δεκαετίες αργότερα, οι λεπτομέρειες είναι ασαφείς.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τον συλλέκτη Ferrari Walter Medlin το 1978 και πέρασε τα τελευταία 45 χρόνια στη σημερινή του κατάσταση σε αποθήκη.
Οι Ferrari Mondial Spiders, σε καλή κατάσταση, μπορούν να πωληθούν για λίγο πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια, δήλωσε ο Brian Rabold, αντιπρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας Hagerty, μια εταιρεία που παρακολουθεί στενά τις αξίες των συλλεκτικών αυτοκινήτων. Τα τελευταία χρόνια κάποια έχουν πωληθεί μέχρι και για 5 εκατομμύρια δολάρια.
Ο αγοραστής μπορεί να χρειαστεί μέχρι και ένα εκατομμύριο για να επαναφέρει το αμάξι στην παλιά του δόξα, σύμφωνα με τον Rabold. Εάν θέλει να το πουλήσει, θα μπορέσει – λογικά – να βγάλει τα έξοδά του.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τέτοιες αγορές δεν γίνονται για να βγουν κέρδη όμως. Η χαρά του συλλέκτη θα είναι να επαναφέρει το όχημα στην αρχική του κατάσταση.
Ειδήσεις σήμερα
ΗΠΑ, Ιαπωνία και Νότια Κορέα έστειλαν μήνυμα ενότητας – Δηκτική η απάντηση του Πεκίνου
Κύπρος: Προκλητικές ενέργειες στη νεκρή ζώνη