Η ιταλική δημόσια αρχή κατά των τραστ ερευνά την όλη υπόθεση και ο υπουργός Πολιτισμού Τζενάρο Σαντζουλιάνο έχει λάβει σαφείς αποστάσεις από τη δράση του υφυπουργού του. Παράλληλα, θα πρέπει να εξακριβωθεί αν ο γνωστός τεχνοκριτικός ευθύνεται και για υπόθεση πλαστογραφίας του πίνακα του δέκατου εβδόμου αιώνα «η Σύλληψη του Αγίου Πέτρου», ο οποίος βρέθηκε στην κατοχή του.
«Έχω κοιμηθεί με 1.500 γυναίκες, “όργανο γνώσης” το ανδρικό μόριο»
Ο Σγκάρμπι, ο οποίος είναι κριτικός τέχνης, στο παρελθόν είχε σχέσεις με πορνοστάρ ενώ ήταν φίλος του Σίβλιο Μπερλουσκόνι, του πρώην Ιταλού πρωθυπουργού που είχε εμπλακεί στα περιβόητα bunga-bunga πάρτι, με αρκετούς να ζητούν την παραίτησή του και τον ίδιο να αρνείται κάνοντας λόγο για «λογοκρισία και φασισμό».
Στο βίντεο από την παρουσία του Iταλού υφυπουργού στην εκδήλωση ακούγεται να λέει αρχικά ότι «το ανδρικό μόριο είναι όργανο γνώσης, της διείσδυσης, μας βοηθάει να καταλάβουμε καλύτερα τα πράγματα».
Στη συνέχεια και με αφορμή το ότι, όπως υποστήριξε, ο Μπερλουσκόνι είχε κοιμηθεί με λιγότερες από 100 γυναίκες στη ζωή του κάτι που για τον ίδιο είναι «τραγωδία», ο Σγκάρμπι ρωτήθηκε για τον αριθμό των γυναικών με τις οποίες έχει πλαγιάσει στη ζωή του.
«Δεν έχω όργανο μέτρησης (σ.σ. penis counter στο πρωτότυπο) οπότε δεν ξέρω αλλά μπορώ να υπολογίσω έναν μέσο όρο τριών γυναικών τον μήνα και όταν ήμουν ενεργός έφτασα μέχρι και τις εννέα τον μήνα. Οπότε όλα αυτά μας κάνουν τουλάχιστον 1.500 γυναίκες» απάντησε ο Ιταλός υφυπουργός Πολιτισμού.
Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο από την La Repubblica, 44 γυναίκες εργαζόμενες στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Ιταλίας ζήτησαν από τον πρόεδρό του να τις υπερασπιστεί. Παράλληλα το «κίνημα των 5 αστέρων» ζήτησε την παραίτηση του Σγκάρμπι κάνοντας λόγο για «σεξιστικά» σχόλια.
Ειδήσεις σήμερα
My Style Rocks: Νικήτρια η Μορτασία
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός: «Βόμβα» με την τηλεοπτική μετάδοση – Στα βουβά το ντέρμπι αιωνίων
Η παραλία: Θρήνος και οργή για τον θάνατο της Πάτι – Τέλος η Μιχαλάκη από το σήριαλ
Tate Modern: Άνδρας σκοτώθηκε μετά από πτώση από την Πινακοθήκη του Λονδίνου