Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.
«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.
Φρίκη στην Κύπρο: Χειροπέδες σε αστυνομικό που συνουσιαζόταν με πτώματα [βίντεο]
Ειδήσεις σήμερα
Σύνοδος Κορυφής: Οι 27 συμφώνησαν για το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Μεταμεσονύχτιο θρίλερ στη Βουλή: Συνελήφθη ημίγυμνος άνδρας με καραμπίνα