Η σύγκρουση της 23ης Μαρτίου ήταν αποτέλεσμα σφάλματος στο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης, το οποίο απέτυχε να προβλέψει την κίνηση του αρθρωτού λεωφορείου στο Σαν Φρανσίσκο, ανακοίνωσε η Cruise. H σύγκρουση προκάλεσε βλάβες στο αυτόνομο ταξί, ενώ οι ζημιές στο λεωφορείο ήταν περιορισμένες.
Τραυματίες δεν υπήρξαν, ωστόσο το περιστατικό αναδεικνύει τις δυσκολίες που συναντούν τα αυτόνομα οχήματα στο απαιτητικό περιβάλλον των πόλεων.
Η GM ανέφερε σε έγγραφό της προς την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA) ότι το λογισμικό των ρομποτικών ταξί αναβαθμίστηκε στις 25 Μαρτίου επειδή το σύστημα «μπορεί να προβλέψει εσφαλμένα την κίνηση αρθρωτών οχημάτων όπως λεωφορεία και τράκτορες».
General Motors’ robotaxi unit Cruise LLC is recalling the automated driving software in 300 vehicles after a driverless vehicle crashed into a San Francisco bus on March 23.
pic.twitter.com/MBgWLgynvC— Prof. Ahmed Banafa (@BanafaAhmed) April 8, 2023
«Δεν περιμένουμε από τα οχήματά μας να πέφτουν πάνω σε αστικά λεωφορεία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, γι’ αυτό και ακόμα ένα τέτοιο μεμονωμένο περιστατικό έχρηζε άμεσης και προσεκτικής εξέτασης» δήλωσε σύμφωνα με το Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της Cruise Κάιλ Βογκτ.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το ατύχημα συνέβη όταν το λεωφορείο σταμάτησε και το ταξί πάτησε φρένο με καθυστέρηση.
Η Cruise είχε αναβαθμίσει το λογισμικό και τον Σεπτέμβριο έπειτα από ατύχημα στο Σαν Φρανσίσκο στο οποίο τραυματίστηκαν δύο άτομα.
Η NHTSA ερευνά και άλλα ατυχήματα που ενδέχεται να προκλήθηκαν από σφάλματα του συστήματος αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών.
Ειδήσεις σήμερα
Ιωάννινα: Προθεσμία να απολογηθούν πήραν οι συλληφθέντες μετά το αιματηρό επεισόδιο