Πρόκειται για την πιο διαδεδομένη δικαστική αδικία στη βρετανική ιστορία, όπου μέχρι σήμερα, σε λιγότερα από 100 άτομα έχουν ακυρωθεί η καταδίκη τους, προκαλώντας εκκλήσεις για ανατροπή όλων των καταδικαστικών αποφάσεων από το σκάνδαλο.
Τουλάχιστον 700 υπάλληλοι των βρετανικών ταχυδρομείων καταδικάστηκαν για κλοπή, απάτη και ψευδή λογιστικά στοιχεία, λόγω ενός ελαττωματικού συστήματος λογισμικού.
Άνθρωποι έντιμοι και αξιοπρεπείς που καταστράφηκαν οικονομικά και συναισθηματικά, απολύθηκαν από τις δουλειές τους, μπήκαν στη φυλακή ή αυτοκτόνησαν από ντροπή.
Αυτή την εβδομάδα βρίσκεται σε εξέλιξη μια ανεξάρτητη έρευνα για την διαλεύκανση αυτού του ζητήματος.
Το Ταχυδρομείο – το οποίο ανήκει εξ ολοκλήρου στην κυβέρνηση – ενήργησε ως εισαγγελέας όταν άσκησε τις υποθέσεις κατά των υποδιευθυντών του μεταξύ 1999 και 2015.
Πολλά θύματα του σκανδάλου εξακολουθούν να αγωνίζονται για να ανατραπούν οι καταδίκες τους ή να εξασφαλίσουν πλήρη αποζημίωση αφού αναγκάστηκαν να πληρώσουν χιλιάδες λίρες από τα δικά τους χρήματα για ελλείψεις που προκλήθηκαν από το λογιστικό λογισμικό Horizon.
Μέχρι σήμερα, 93 καταδικαστικές αποφάσεις έχουν ανατραπεί και, από αυτές, μόνο 30 άτομα έχουν συμφωνήσει για «πλήρη και οριστική διευθέτηση».
Στο μεταξύ, 54 υποθέσεις οδήγησαν είτε στην επικύρωση της καταδίκης, είτε στην άρνηση άδειας προσφυγής σε άτομα είτε στην αποχώρησή του από τη διαδικασία.