Στο πλαίσιο του τρίτου πακέτου βοήθειας της κυβέρνησης, το ομοσπονδιακό κράτος θα διαθέσει 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ για το εισιτήριο, ενώ άλλα τόσα θα δαπανήσουν τα κρατίδια για τη χρηματοδότηση του μέτρου. Σε αντάλλαγμα, οι τοπικές κυβερνήσεις ζητούν σχέδιο επέκτασης και χρηματοδότησης των δημόσιων συγκοινωνιών, ειδικά στις απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές.
Σύμφωνα με τον ομοσπονδιακό υπουργό Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ (FDP), το εισιτήριο θα προσφέρεται πιθανότατα ως συνδρομή, η οποία ωστόσο θα μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή. «Το μέτρο πρέπει να είναι τόσο απλό, όσο ήταν το εισιτήριο των 9 ευρώ» μηνιαίως, το οποίο εφαρμόστηκε με επιτυχία τους θερινούς μήνες. «Η ελκυστική τιμή θα οδηγήσει σε μεγάλο αριθμό νέων πελατών και θα έχει υψηλό αντίκτυπο στο κλίμα, καθώς θα επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά τη μετάβαση από το αυτοκίνητο στο μαζικό μέσο και επομένως μεγάλη μείωση εκπομπής καυσαερίων», τόνισε ο υπουργός και σημείωσε ότι η εισαγωγική φάση μπορεί να διαρκέσει έως και δύο έτη.
Ειδήσεις σήμερα
Σταύρος Σαράφης: Πέθανε ο θρύλος του ΠΑΟΚ – Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο
Συντάξεις: Τι θα πάρουν στην τσέπη 2.472.939 συνταξιούχοι [αναλυτικοί πίνακες για όλα τα ταμεία]