Τα τελευταία χρόνια, οι Βρυξέλλες έχουν αναβαθμίσει το εμπορικό αμυντικό οπλοστάσιό τους και τώρα το Παρίσι θέλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή -η οποία κατευθύνει την εμπορική πολιτική του μπλοκ των 27 χωρών- να χρησιμοποιήσει αυτό το νέο οπλοστάσιο και να δείξει ότι δεν είναι απλώς μια στάση.
Το κατά πόσον η Γαλλία θα πείσει την υπόλοιπη ΕΕ, ιδίως τη Γερμανία, είναι πιθανό να βρεθεί στην κορυφή της ημερήσιας διάταξης όταν οι ηγέτες της ΕΕ συναντηθούν σε λίγες ημέρες στη σύνοδο κορυφής.
Το Βερολίνο και οι υπόλοιποι δέχθηκαν την προσπάθεια των Βρυξελλών να χρησιμοποιήσουν τα εμπορικά εργαλεία της ΕΕ κατά του Πεκίνου το 2013 και είναι πιθανό να υποστηρίξουν μια πιο προσεκτική οδό, ώστε να μην προκαλέσουν το Πεκίνο να λάβει αντίμετρα κατά της βιομηχανίας της Ε.Ε..
Ουκρανία: «Τεράστιες εκρήξεις» στη Σούμι μετά από ρωσικά πλήγματα – Δύο νεκροί
Σύμφωνα με τη γαλλική ιδέα, η Ε.Ε. θα πρέπει να ξεκινήσει έρευνα για να ανοίξει το δρόμο για δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Ο κύριος ευρωπαϊκός φόβος είναι ότι το Πεκίνο μπορεί να χρησιμοποιήσει την άφθονη κρατική στήριξη για να παράγει φθηνά οχήματα που μπορούν να κατακλύσουν την αγορά της Ε.Ε. με ταχύτητα και κλίμακα που απειλούν τη δική της παραγωγή ηλεκτρονικών αυτοκινήτων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συζητά εάν θα ξεκινήσει έρευνα που θα μπορούσε να επιτρέψει στις Βρυξέλλες να επιβάλουν δασμούς αντιντάμπινγκ και αντεπιδοτήσεων, στα εν λόγω αυτοκίνητα, δήλωσαν δύο ανώτεροι αξιωματούχοι στο POLITICO.
Ειδήσεις σήμερα
Ναυάγιο στην Πύλο: Το σαπιοκάραβο, το δρομολόγιο Λιβύη-Ιταλία και τα γυναικόπαιδα στο αμπάρι
«Τζόκερ» τα φθηνά φοιτητικά ενοίκια – Πάνω από 400 ευρώ τα 7 στα 10 ακίνητα
Ναυάγιο στην Πύλο: Χωρίς ντροπή στον ΣΥΡΙΖΑ εργαλειοποιούν την τραγωδία