Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για το Amica Chips – μια από τις κορυφαίες μάρκες πατατών της Ιταλίας – λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ξεκινά με μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη θεία κοινωνία. Η Ηγουμένη τους συνειδητοποιεί ότι στο σημείο δε βρίσκεται κανείς και έτσι τη γεμίζει με πατατάκια.
Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι καλόγριες κατευθύνονται προς την Αγία Τράπεζα και κοινωνεί, τρώγοντας ένα τσιπ. Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με τη μητέρα Ηγουμένη να ολοκληρώνει το πακέτο.
Η Lorenzo Marini Group, η εταιρεία που δημιούργησε το σποτ, δήλωσε ότι η καμπάνια απευθυνόταν σε νεότερους και ήταν έντονα ειρωνική. Σκοπός, όπως διευκρινίστηκε, ήταν να «εκφράσει την ακαταμάχητη τραγανότητα των τσιπς Amica» με έναν σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.
Όμως, η στρατηγική αυτή δεν άρεσε στην Aiart, μια ένωση καθολικών τηλεθεατών, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης.
Ειδήσεις σήμερα
Αυστηρή ανακοίνωση ΥΠΕΞ για Τουρκία: Στηρίζουμε απαρέγκλιτα τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας
Τσιμτσιλή για Αντωνά: «Είναι παγωμένη γιατί γυρνώντας από το Survivor περίμενε…» [Βίντεο]
Άγριο ξύλο σε σχολείο στην Θεσσαλονίκη – Συνελήφθησαν 5 μαθητές Γυμνασίου για επίθεση σε 13χρονους
Αχιλλέας Μπέος: Πώς και γιατί συνελήφθη – «Προσήλθα αυτοβούλως στο τμήμα, υπέγραψα, έφυγα» λέει