Η AliExpress, ένωσε τις δυνάμεις της με αρκετές κινεζικές εταιρείες στη χορηγία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της UEFA.
Αμερικανός αξιωματούχος: Η Ρωσία ενημέρωσε πριν το πλήγμα στο Ντνίπρο
«Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και δέσμευση κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για τους αγώνες, σύμφωνα με το CNBC.
«Βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμη πιο κοντά στο UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους μεγάλα έπαθλα καθώς η δράση λαμβάνει χώρα στον αγωνιστικό χώρο», είπε ο Μπέκαμ στη μοναδική του δήλωση στο δελτίο τύπου.
Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, δήλωσε ότι είχε έσοδα 72,6 εκατομμύρια λίρες (92,5 εκατομμύρια δολάρια) το 2022.
Ειδήσεις σήμερα
Λάρισα: Τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολείο – Εκκενώθηκε το κτήριο [εικόνες]
Πρίγκιπας Ουίλιαμ- Κέιτ Μίντλετον: Η ανακοίνωση που γέμισε θλίψη- Γιατί δηλώνουν «απίστευτη λύπη»