Σαν να μην έφτανε αυτό, όταν κατάφερε να σκαρφαλώσει, το προσωπικό άρχισε να την περιπαίζει, λέγοντας πως ο ανελκυστήρας είχε μόλις επισκευαστεί, ρωτώντας την αν θέλει να τον χρησιμοποιήσει.
View this post on Instagram
Σύμφωνα με την Daily Mail, μέλη του προσωπικού του υπέργειου σταθμού Dalston Junction, ακούστηκαν να αστειεύονται με την κατάσταση της κ. Jennie Berry, λέγοντας ό,τι επιτέλους μπορούσε να χρησιμοποιήσει το ασανσέρ, ενώ είχε μόλις αφιερώσει 15 βασανιστικά λεπτά σκαρφαλώνοντας τα σκαλιά.
Η 29χρονη, η οποία προσπαθούσε να φτάσει στο ξενοδοχείο της έξω από τον σταθμό για μια επίσκεψη στην πρωτεύουσα, είπε ότι δεν την ενόχλησε τόσο η δύσκολη ανάβαση, στην οποία είναι συνηθισμένη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο της συμπεριφέρθηκε το προσωπικό των Συγκοινωνών του Λονδίνου.
Το θράσος των υπαλλήλων
Η βοήθεια εμφανίστηκε για τη γυναίκα μόνο αφού είχε ανέβει μόνη της τα σκαλιά, όταν υπάλληλος με πορτοκαλί γιλέκο ακούγεται να της λέει «ο ανελκυστήρας έχει χαλάσει εδώ και έναν μήνα. Δεν το ήξερες;».
Και αφού την ενημέρωσε ότι, μετά από τόσο καιρό, το ασανσέρ είχε μόλις επιδιορθωθεί, ακούστηκε να αστειεύεται με μία συνάδελφό του: «Δεν χαίρεσαι τώρα που το έφτιαξαν;».
Από τη μεριά της, η κ. Berry δήλωσε πως βιντεοσκόπησε το περιστατικό, επειδή αυτή η κατάσταση είναι μέρος της καθημερινότητας των ΑμεΑ: «Ως χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου, δεν είμαι το πρώτο άτομο στο οποίο συνέβη κάτι τέτοιο και σίγουρα δεν θα το τελευταίο. Τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν για τους επιβάτες με ειδικές ανάγκες, και γρήγορα».
Ειδήσεις σήμερα
Σουηδία: Ισχυρή πυρκαγιά ξέσπασε σε λούνα παρκ στο Γκέτεμποργκ [βίντεο]
Η ανανεωμένη Aston Martin Vantage έρχεται «φουριόζα» με 656 ίππους
Newsweek: Λετονία, Λιθουανία και Εσθονία κατασκευάζουν καταφύγια κατά μήκος των συνόρων με τη Ρωσία