Το υπό σημαία Λιβερίας πλοίο, χωρητικότητας 17.640 εμπορευματοκιβωτίων, έχει μήκος 366 μέτρα και πλάτος 51 μέτρα. Το κόστος διέλευσης ξεπέρασε το 1,3 εκατ. δολάρια.
Το MSC Marie έγινε «το πλοίο με τη μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου που έχει διασχίσει ποτέ τη διαωκεάνια πλωτή οδό», αναφέρει η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά σε δελτίο Τύπου, διευκρινίζοντας ότι το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε από πέρυσι το Ever Max, χωρητικότητας 17.312 εμπορευματοκιβωτίων.
Η διώρυγα του Παναμά, μήκους 82 χιλιομέτρων, εγκαινιάστηκε από τις ΗΠΑ στις 15 Αυγούστου 1914. Έκτοτε, την έχουν χρησιμοποιήσει περισσότερα από 1,2 εκατ. πλοία. Το 2016 διευρύνθηκε για να επιτρέψει τη διέλευση μεγαλύτερων πλοίων.
Νέες απειλές από Πούτιν στην Ουκρανία: «Θα μετανιώσει για την επίθεση στο Καζάν»
Μέσω της διώρυγας του Παναμά, τα πλοία περνούν από τον Ειρηνικό Ωκεανό στην Καραϊβική Θάλασσα σε περίπου οκτώ ώρες, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν τον γύρο του ακρωτηρίου Χορν.
✨ ¡Histórico! El buque portacontenedores MSC Marie ha cruzado con éxito el Canal de Panamá, marcando un nuevo hito en la historia marítima. Con 17,640 TEU de capacidad, este gigante refleja el ingenio humano y la creciente demanda global de transporte. ⚓#CanalDePanama pic.twitter.com/1g3G8ROevF
— Sigma Consultores (@SigmaPTY) August 31, 2024
Ειδήσεις σήμερα
Εμβόλια mRNA για τον καρκίνο του πνεύμονα – Που στοχεύει και πώς χορηγείται
Χρήστος Σπίρτζης: «Η διαγραφή μου από τον ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί προειλημμένη απόφαση»