Οι επικρίσεις, τα αμφιλεγόμενα σχόλια, οι εκστρατείες μποϊκοτάζ μέσω των social media και ο «πόλεμος» μεγάλων αλυσίδων λιανικής θα έπρεπε να έχουν πλήξει το επιχειρηματικό προφίλ της 35χρονης, όμως, για ακόμη μία φορά επιβεβαιώνεται ο κανόνας «και η κακή διαφήμιση είναι διαφήμιση». Η συζήτηση περί σύγκρουσης συμφερόντων μεταξύ της πολιτικής και της επιχειρηματικής καριέρας της δείχνει πλέον ξεπερασμένη.
Τον Ιανουάριο, η σειρά ρούχων της βρισκόταν στην 550ή θέση -βάσει παραγγελιών- στο «Lyst», τη μεγαλύτερη ιστοσελίδα διαδικτυακού εμπορίου για μόδα στον κόσμο. Ομως, η Ιβάνκα δεν είχε πει την τελευταία της λέξη… Οι πωλήσεις των προϊόντων «Ιβάνκα Τραμπ» εκτοξεύτηκαν στις αρχές Φεβρουαρίου, σκαρφαλώνοντας στην 11η θέση της «Lyst», ενώ στις 9 Φεβρουαρίου καταγράφηκε αύξηση 219% (!) των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη ημέρα. Το εντυπωσιακό ποσοστό δεν ήταν τυχαίο, αφού εκείνη την ημέρα η κορυφαία σύμβουλος του Λευκού Οίκου, Κέλιαν Κόνγουεϊ, κατά τη διάρκεια συνέντευξής της σε αμερικανικό δίκτυο προέτρεψε όλους να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα της Ιβάνκα. Και οι τηλεθεατές φαίνεται πως το έκαναν.
Ο Αμπιγκέιλ Κλεμ, πρόεδρος της εταιρίας Ιβάνκα Τραμπ, δήλωσε πως τον Φεβρουάριο καταγράφηκε η καλύτερη εβδομάδα στην ιστορία της εταιρίας. Σημειώνεται, άλλωστε, πως τον Νοέμβριο, αμέσως μετά τη νίκη Τραμπ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 48% σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που δείχνει ξεκάθαρα πως το πολιτικό πρεστίζ ωφελεί την οικογένεια Τραμπ.
Ισπανία: Τραγωδία σε οίκο ευγηρίας - Τουλάχιστον 10 νεκροί από πυρκαγιά
Ο brand expert, Ερικ Σίφερ, υποστηρίζει πως πιθανόν η εταιρία Ιβάνκα Τραμπ απολαμβάνει μια «βραχυπρόθεσμη επιχειρηματική έκρηξη» εξαιτίας της μιντιακής κάλυψης, επισημαίνοντας πως είναι σίγουρη η ανάπτυξή της, ειδικά στο εξωτερικό, αφού συνδέεται με το «γκλάμουρ» του Λευκού Οίκου.
Η Ιβάνκα προτιμά να κάνει μπίζνες από το γραφείο της στη Δυτική Πτέρυγα της προεδρικής κατοικίας, καθώς έχει αναλάβει το ρόλο της αμισθί άτυπου συμβούλου του Τραμπ, ωστόσο παραμένει ο ιθύνων νους και φυσικά οι φωτογραφίες της φιγουράρουν στις διαφημίσεις των προϊόντων της. Η ίδια φροντίζει να διατηρεί χαμηλούς τόνους, ειδικά μετά το σάλο που είχε προκληθεί όταν κατά την πρώτη οικογενειακή συνέντευξη μετά την εκλογή Τραμπ είχε φορέσει βραχιόλι της συλλογής της αξίας 10.800 δολαρίων και ταυτόχρονα έφτανε στα δημοσιογραφικά γραφεία e-mail διαφήμισης του συγκεκριμένου κοσμήματος.
Αθηνά Σούτζου
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής