Για όγδοη φορά από τον Μάρτιο, οι εργαζόμενοι στην SNCF, επίσημο μεταφορικό φορέα της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, ξεκίνησαν χθες το βράδυ απεργία, αυτή τη φορά χωρίς ημερομηνία λήξης.
Η απεργιακή κινητοποίηση πλήττει λιγότερο τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων και περισσότερο τις τοπικές συνδέσεις. μεγάλος αριθμός συρμών του προαστιακού είναι έκτισε λειτουργίας σήμερα στη γαλλική πρωτεύουσα.
Σύμφωνα με την εταιρεία των γαλλικών σιδηροδρόμων, η απεργία θα γίνει περισσότερο αισθητή αύριο, χωρίς ωστόσο να φτάσει μέχρι την παράλυση του δικτύου. Το 60% των τρένων υψηλής ταχύτητας TGV και το 30% έως 40% των τροπικών τρένων θα κυκλοφορούν.
Ισραήλ: Δύο φωτοβολίδες έπεσαν μπροστά από το σπίτι του Μπενιαμίν Νετανιάχου στη Καισάρεια
Στις διεθνείς γραμμές, η SNCF προβλέπει την πραγματοποίηση των δρομολογίων του Eurostar προς τη Βρετανία και Alleo προς τη Γερμανία, το 75% των δρομολογίων Lyria προς την Ελβετία και Thalys και μόνο το 40% των δρομολογίων Ellipsos προς την Ισπανία και SVI προς την Ιταλία.
Η απεργία στους γαλλικούς σιδηροδρόμους είναι επικεντρωμένη στις διαπραγματεύσεις για τον χρόνο εργασίας και δεν συνδέεται με την μεταρρύθμιση των εργασιακών σχέσεων που έχει φέρει σε σύγκρουση την κυβέρνηση με τα συνδικάτα. με αυτό το δεδομένο, η κυβέρνηση ασκεί πιέσεις για την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στη διεύθυνση της SNCF και τους εργαζομένους.
Για να αποφύγει επέκταση της κοινωνικής δυσαρέσκειας, η κυβέρνηση ανακοίνωσε αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών. «Χριστούγεννα τον Μάιο», σχολίασε ειρωνικά ο πρόεδρος της γαλλικής γερουσίας Ζεράρ Λαρσέρ, ενώ η εφημερίδα Le Monde κυκλοφορούσε με πρωτοσέλιδο τίτλο: «Η κυβέρνηση επιδιώκει την κοινωνική ειρήνη».
Αν και προσπαθεί να προλάβει το άνοιγμα νέων μετώπων, η κυβέρνηση επαναλαμβάνει ότι δεν πρόκειται να υποχωρήσει στο θέμα της μεταρρύθμισης της απασχόλησης. «Η υποχώρηση θα είναι πολιτικό σφάλμα», δήλωσε ο πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς. «Το νομοσχέδιο δεν θα αποσυρθεί», επανέλαβε και ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ.