Λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας. Η εταιρία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.
Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.
Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.
Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισεκ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισεκ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Κορονοϊός: Νέα μέτρα ανακοινώνει στις 18:00 ο Θάνος Πλεύρης – Συνεδριάζει στις 13:00 η επιτροπή των ειδικών
- Tραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Πέθανε η ποδηλάτισσα που παρασύρθηκε από φορτηγό
- Συντάξεις: Παγίδα αύξησης του ορίου ηλικίας από τα 58 στα 62 για τους ασφαλισμένους στο Δημόσιο [Οι πίνακες με τα όρια ηλικίας, τις νέες συντάξεις και τις αυξήσεις]
- Παραίτηση Ζάεφ: Στον αέρα οι Πρέσπες – Έκθετος ο Τσίπρας
- Ντεμπούτο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos – Πόσο στοιχίζει
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr