Ο Νικ Κάμεν άρχισε να γίνεται γνωστός μετά τη συμμετοχή του σε διαφήμιση της Levi’s όταν ήταν μόλις 18 ετών. Μάλιστα, εκεί τον «ονόμασαν» Νικ, όνομα που αργότερα κράτησε (σ.σ. το πραγματικό του όνομα είναι Ivor Neville «Nick» Kamen.
Στην εμβληματική εκείνη διαφήμιση ο Νικ φαινόταν να βγάζει τα ρούχα του και να τα βάζει το πλυντήριο, ενώ ακουγόταν το κομμάτι «Heard It Through The Grapevine» του Μάρβιν Γκέι.
Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Αυτή του η εμφάνιση ήταν που τράβηξε την προσοχή πολλών, ανάμεσά τους και η Μαντόνα, η οποία επικοινώνησε μαζί του και στη συνέχεια συνεργάστηκαν για ένα τραγούδι της που είχε γράψει με τον Στίφεν Μπράι.
Η ίδια, το 1986, είχε δηλώσει ότι το «χάρισμα» και η «όμορφη φωνή» του Κάμεν ήταν αυτό που την έκαναν να επικοινωνήσει μαζί του.
Αφού γνωρίστηκαν καλύτερα, η Μαντόνα προσφέρθηκε να αναλάβει το γράψιμο και την παραγωγή του «Each Time You Break My Heart» -το γνωστότερο τραγούδι του Νικ Κάμεν. Επίσης, ανέλαβε και τα δεύτερα φωνητικά.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Survivor – Κώστας Παπαδόπουλος: «Ο Τριαντάφυλλος ήταν ένα θέατρο… Καραγκιόζης» [βίντεο]
- Γιώργος Αγγελόπουλος: Μιλά για πρώτη φορά για τον Τριαντάφυλλο και το ρεκόρ που «κατέρριψε»
- Σάββας Πούμπουρας: «Συγγνώμη από αυτούς που άθελα μου έθιξα» – Τι απαντά στο κύμα κατακραυγής εναντίον του
- Οικογενειακές στιγμές για την Ελένη Χατζίδου και τον Ετεοκλή Παύλου [εικόνες]
- Χριστίνα Κεφαλά: Η ζωή μετά το Survivor και η… σχέση με τον Γιώργο Λιβάνη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr