Προκειμένου να ικανοποιήσουν την επιθυμία των παιδιών για αλληλεπίδραση με τον αγαπημένο Άγιο Βασίλη, και δεδομένου το ότι όλες οι εκδηλώσεις ακυρώνονται και οι χριστουγεννιάτικες αγορές αναστέλλουν την λειτουργία τους, οι γονείς πληρώνουν ηθοποιούς για να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήσεις με τα παιδιά, ντυμένοι Αγιοβασίληδες.
«Περιμένουμε να τριπλασιάσουμε ή ακόμα και να τετραπλασιάσουμε το εισόδημά μας αυτή τη σεζόν», δήλωσαν σε ρεπόρτερ του CNN οι Ντον Γουάιτ και Σαμάνθα Ρότζερς, που εδώ και χρόνια ερμηνεύουν τους ρόλους του Αγίου Βασίλη και της γυναίκας του σε εκδηλώσεις στο Μιζούρι των ΗΠΑ.
Το ζεύγος συνήθιζε ενόψει Χριστουγέννων να επισκέπτεται πολυάριθμα εστιατόρια, μουσεία και αγορές διασκεδάζοντας τους νεαρούς Αμερικανούς πολίτες, ωστόσο φέτος έχει καταφύγει στην εναλλακτική της πραγματοποίησης βιντεοκλήσεων με τα παιδιά, χρεώνοντας 49 δολάρια για μια 5λεπτη τηλεδιάσκεψη και 69 δολάρια για τα 10 λεπτά.
Ο «Άγιος» και η «Αγιοβασιλίνα» πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 4-6 βιντεοκλήσεις την ώρα, ενώ βρίσκονται σε τηλεδιάσκεψη με τους μικρούς τους θαυμαστές περίπου 9 ώρες την ημέρα.
«Πλέον αναλαμβάνουμε περισσότερες δουλειές καθώς δε χρειάζεται να κάνουμε την ίδια προετοιμασία ούτε να σπαταλήσουμε χρόνο στις μετακινήσεις. Πηγαίνουμε ουσιαστικά από το σαλόνι στην κρεβατοκάμαρα και τούμπαλιν», εξήγησαν.
Πριν και μετά από κάθε κλήση, τα παιδιά παρακολουθούν ένα βίντεο που τα «μεταφέρει» εικονικά από και προς τον Βόρειο Πόλο, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αγοράς μιας ακόμη πληρέστερης εμπειρίας, με αποστολή δώρων και βιντεοσκόπηση της συνομιλίας, η οποία κοστολογείται στα 99 δολάρια.
Την επίθεση στο Μαγδεμβούργο καταδικάζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Μερικοί Αγιοβασίληδες, μάλιστα, πραγματοποιούν ταχυδακτυλουργικά κόλπα ή παίζουν κιθάρα και τραγουδούν στα παιδιά, στα πλαίσια πακέτων που στοιχίζουν περίπου 50 δολάρια.
Καθώς δεν έχουν όλοι οι Αγιοβασίληδες την ίδια εξοικείωση με τα τεχνολογικά μέσα, μια από τις εταιρείες «ενοικίασης» των ηθοποιών σκοπεύει από του χρόνου να ιδρύσει ένα «Πανεπιστήμιο» για τους ερμηνευτές, προκειμένου να μάθουν να χειρίζονται αποτελεσματικά πλατφόρμες όπως το Zoom και να δημιουργούν μέσα από αυτές την κατάλληλη ατμόσφαιρα, που θα κάνει την εμπειρία ακόμη πιο πειστική.
«Είχαμε πολύ άγχος σχετικά με το αν θα μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε ως προς τη χρήση της τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Γουάιτ.
«Τα παιδιά έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν το Zoom αυτές τις μέρες. Εμείς ακόμη το μαθαίνουμε. Όμως, πάει καλά- και έχω την εντύπωση ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να θέλουν να μιλάνε στον Άγιο Βασίλη ακόμα και μετά τα φετινά Χριστούγεννα».
ΠΗΓΗ: CNN
Βίλες για τη… φτωχολογιά στο Σούνιο – Με 500 ευρώ νοίκιασε εξοχικό 142 τ.μ. ο Τσίπρας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr