«Σας ανακοινώνω με πολλή θλίψη ότι η αγάπη της ζωής μου, ο πτέραρχος Τσακ Γέγκερ, απεβίωσε λίγο πριν από τις 21:00» (τοπική ώρα· στις 04:00 σήμερα Τρίτη ώρα Ελλάδας), ανέφερε η Βικτόρια Γέγκερ με ανάρτησή της στον λογαριασμό του άντρα της στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter.
Έζησε «μια απίστευτη ζωή», την «έζησε καλά», ήταν «ο σπουδαιότερος πιλότος της Αμερικής» και «η κληρονομιά του», η «δύναμή του, οι περιπέτειές του και ο πατριωτισμός του» θα μείνουν «για πάντα» στη μνήμη των συμπατριωτών του, σύμφωνα με την ίδια.
Η κυρία Γέγκερ δεν διευκρίνισε τα αίτια του θανάτου του συζύγου της.
Πιλότος καταδιωκτικού P-51 Mustang κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου — με 12 καταρρίψεις ναζιστικών μαχητικών στο Δυτικό Μέτωπο στο ενεργητικό του, τις πέντε σε μόνο μία αερομαχία — ο Γέγκερ έκανε την είσοδό του στα βιβλία της Ιστορίας όταν έσπασε, στα 24 του, το φράγμα της ταχύτητας του ήχου στο πιλοτήριο του Bell X-1.
ΗΠΑ: Ο νέος υπουργός Άμυνας του Τραμπ παρά λίγο θα σκότωνε άνθρωπο με τσεκούρι - Τι τατουάζ έχει [βίντεο]
Για τις ΗΠΑ, αυτό ήταν που άνοιξε την πόρτα «προς το διάστημα», θα δήλωνε ο Γέγκερ το 2007 στο Γαλλικό Πρακτορείο κατά τη διάρκεια συνέντευξης που του είχε παραχωρήσει.
Τα κατορθώματά του όταν ήταν πιλότος απαθανατίστηκαν στο χολιγουντιανό φιλμ The Right Stuff (1983, σε σκηνοθεσία Φίλιπ Κάουφμαν).
Γεννημένος τη 13η Φεβρουαρίου 1923 στη μικρή κοινότητα Μάιρα, στη Δυτική Βιρτζίνια, ο Τσαρλς Έλγουντ Γέγκερ μεγάλωνε πλάι στον μηχανικό πατέρα του και σκόπευε να τον ακολουθήσει στο επάγγελμα.
Κατατάχτηκε στην Πολεμική Αεροπορία τον Σεπτέμβριο του 1941, τρεις μήνες προτού οι ΗΠΑ μπουν στον πόλεμο. Αρχικά ήταν μηχανικός αεροσκαφών, πριν γραφτεί στη σχολή πιλότων. Ο ίδιος αμφέβαλλε για το εάν είχε τα προσόντα να πιλοτάρει αεροσκάφη: θα ομολογούσε πως η πρώτη του πτήση του προκάλεσε εμετό. Αλλά προτού περάσει πολύς καιρός, ήταν άσος.
Αυτό που τον πλήγωνε ήταν το γεγονός ότι δεν επελέγη ποτέ για το αμερικανικό διαστημικό πρόγραμμα επειδή δεν πήγε στο κολέγιο, καθώς ήθελε παράφορα να γίνει αστροναύτης.
Ο Γέγκερ, χειριστής πολλών πειραματικών αεροσκαφών, έσπασε σωρεία ρεκόρ και συνέχισε να είναι ενεργός πιλότος στην αμερικανική Πολεμική Αεροπορία τις δεκαετίες του 1950 και του 1960. Αποστρατεύτηκε με τον βαθμό του πτέραρχου το 1975.