Το συμβάν αυτό χρονολογείται από τις 14 Αυγούστου, όμως αποκαλύφθηκε αυτήν την εβδομάδα, όταν αναρτήθηκαν φωτογραφίες σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης με αποτέλεσμα να προκληθεί σάλος: οι περισσότεροι χρήστες διαμαρτύρονταν γιατί αφέθηκε έτσι ο νεκρός και γιατί δεν έκλεισε το κατάστημα αμέσως.
https://twitter.com/pedrobeck/status/1296230913311936514?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1296230913311936514%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.skai.gr%2Fnews%2Fworld%2Fvrazilia-pethane-se-soupermarket-kai-ton-kalypsan-me-ompreles
Το Carrefour Brasil ζήτησε συγγνώμη σήμερα, λέγοντας ότι ο τρόπος που διαχειρίστηκε το συμβάν δεν ήταν ο αρμόζων. «Η εταιρεία έκανε λάθος επειδή δεν έκλεισε αμέσως το υποκατάστημα, εν αναμονή των υπαλλήλων του γραφείου τελετών» αλλά και επειδή δεν σεβάστηκε όπως έπρεπε τον νεκρό.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
Σύμφωνα με το Carrefour, ο άνδρας δεν ήταν πελάτης αλλά ήταν υπεύθυνος πωλήσεων του υποκαταστήματος. Αισθάνθηκε αδιαθεσία, του χορηγήθηκαν οι πρώτες βοήθειες και κλήθηκε ασθενοφόρο. Αφού πέθανε, το Carrefour «ακολούθησε τις οδηγίες να μην μετακινήσει το πτώμα από το σημείο».
«Ζητάμε συγγνώμη από την οικογένεια και είμαστε έτοιμοι να την στηρίξουμε σε ό,τι χρειαστεί», πρόσθεσε στην ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr