Πρόκειται για το διαφημιστικό σποτ ασφαλιστικής εταιρείας που βασίστηκε σε τέσσερις λέξεις οι οποίες περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και φυσικά αγάπη.
«Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η “philia”. Η philia είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία. Επόμενη είναι είναι η “storge”. Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο “eros”, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις σ’ αγαπώ. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται “agape”. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. δύναμη» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο σχετικό διαφημιστικό σποτ.
https://www.youtube.com/watch?v=-3LTR32dMgI&feature=emb_logo
Σημειώνεται ότι ο CEO της ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής και γνωστό μέλος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας, Theodore Mathas.