Σύμφωνα με το Forbes, μερικοί από αυτούς τους «δείκτες» είναι οι εξής:
1) Οι ελκυστικοί σερβιτόροι στα εστιατόρια
Το 2009, ο Hugo Lindgren του περιοδικού New York επινόησε τη θεωρία αυτή, η οποία στην πραγματικότητα ονομάζεται «Hot Waitress Economic Index». Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, όσο πιο «καυτός» είναι ο σερβιτόρος ή η σερβιτόρα που σε εξυπηρετεί σε ένα εστιατόριο, τόσο χειρότερα πάνε τα πράγματα στην οικονομία. Η λογική του Lindgren βασίζεται στο ότι οι όμορφοι άνθρωποι βρίσκουν υψηλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στις καλές εποχές.
2) Το πλάτος και το χρώμα στις γραβάτες
Άλλος ένας… δείκτης είναι το μέγεθος και το χρώμα των γραβατών των ανδρών. Σε καλές εποχές, σύμφωνα με τη θεωρία, οι άνδρες τείνουν να φορούν πολύχρωμες γραβάτες σε αποχρώσεις του ροζ ή του φούξια, σε αντίθεση με τα σκοτεινά χρώματα σε περιόδους ύφεσης. Επίσης, προτιμούν λεπτές γραβάτες στις καλές εποχές και πλατύτερες στις κακές, οι οποίες υποτίθεται ότι αντικατοπτρίζουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα.
3) Άνοδος των κλοπών κατοικιδίων
Αν δείτε να αυξάνονται τα αγνοούμενα κατοικίδια ζώα στη γειτονιά σας, να ανησυχήσετε. Μια άνοδος στα αγνοούμενα κατοικίδια ζώα, κυρίως σκυλιά, θεωρείται από μερικούς μια ισχυρή ένδειξη δύσκολων καιρών αφού οι κλέφτες φαίνεται πως αναζητούν μια ευκαιρία να λάβουν αποζημίωση από την επιστροφή του κατοικιδίου ή ακόμα χειρότερα να το πουλήσουν στη μαύρη αγορά.
4) Οι πωλήσεις των κραγιόν
Ένα τμήμα των προσωπικών δαπανών των καταναλωτών που παρατηρείται στενά και μπορεί να προβλέψει την πορεία της οικονομίας, είναι οι προσωπικές πολυτέλειες, όπως οι πωλήσεις των κραγιόν και των βερνικιών νυχιών. Μελέτες έχουν δείξει ότι καθώς η οικονομία συρρικνώνεται, οι πωλήσεις των κραγιόν πέφτουν, με τους καταναλωτές να αναζητούν πιο οικονομικές διεξόδους.
Τηλεφώνημα Σολτς - Πούτιν για την Ουκρανία: Τι είπαν καγκελαρία και Κρεμλίνο
5) Το μήκος του Ποδόγυρου
Ένας ακόμα εναλλακτικός δείκτης προκύπτει από τη «θεωρία του ποδόγυρου», η οποία ξεκίνησε το 1920 από τον οικονομολόγο Wharton, ο οποίος υποστήριξε ότι φούστες οι των γυναικών είναι πολύ κοντότερες σε περιόδους άνθησης ως ένας τρόπος για να αναδείξουν τις φανταχτερές κάλτσες τους. Αντίθετα, σε δύσκολους καιρούς, όταν οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά συνεχώς νέες κάλτσες, επιλέγονται πιο μακριά φορέματα.
6) Οι πωλήσεις ανδρικών εσωρούχων
Ο πρώην πρόεδρος της Federal Reserve, Alan Greenspan, είχε τη φήμη του ανθρώπου που μπορεί να αντιληφθεί και να προβλέψει γρήγορά τις εξελίξεις όσον αφορά στις αγορές. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους δείκτες που κοιτούσε ο συγκεκριμένος είναι οι πωλήσεις των ανδρικών εσωρούχων. Αν αυτές βρίσκονταν χαμηλά, τότε αυτό σήμαινε κατά τη γνώμη του ότι τα έσοδα βρίσκονταν χαμηλά.
7) Η προμήθεια κουτιών από χαρτόνι
Καθώς όλοι μας έχουμε συνηθίσει να αγοράζουμε όλο και περισσότερο on line, το να βλέπεις κουτιά από χαρτόνι στις βεράντες των σπιτιών έχει γίνει κάτι πολύ συνηθισμένο. Γι’ αυτό και οι παραγγελίες για τα κουτιά από χαρτόνι έχουν γίνει ένας τρόπος για να προβλέψουμε πως οι άνθρωποι του λιανεμπορίου βλέπουν τους επόμενους μήνες: αν παραγγέλνουν περισσότερα κουτιά, καλές εποχές μπορεί σύντομα να έρθουν.
8) Η κατανάλωση της σαμπάνιας
Ένας τρόπος να προβλέψεις εάν οι άνθρωποι νιώθουν ευφορία ή φόβο, είναι να εξετάσεις τις πωλήσεις της σαμπάνιας. Μια μελέτη από το NPR διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις της σαμπάνιας δείχνουν πότε οι άνθρωποι βιώνουν καλές στιγμές.
9) Η τιμή του Big Mac
Η τιμή της «ναυαρχίδας» των McDonalds είναι ένας δείκτης για το πώς τα παγκόσμια νομίσματα διαπραγματεύονται σε σχέση με το δολάριο των ΗΠΑ. Με άλλα λόγια, αν η τιμή ενός Big Mac π.χ. στην Κίνα, είναι μικρότερη απ’ ό, τι κοστίζει στις ΗΠΑ, αυτό μπορεί να σημαίνει το κινεζικό γουάν είναι υποτιμημένο σε σχέση με το δολάριο.
10) Η εθνικότητα του μοντέλου στο εξώφυλλο του Sports Illustrated
Ίσως για προφανείς λόγους, ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα του Sports Illustrated είναι η ετήσια έκδοση με τα μαγιό. Αλλά υπάρχει επίσης μια ενδιαφέρουσα θεωρία σχετικά με το μοντέλο που εμφανίζεται στο εξώφυλλο του θέματος: όταν το μοντέλο είναι από τις ΗΠΑ ο S&P 500 έχει την τάση να κινείται πάνω από τον ιστορικό ρυθμό του, ενώ ένα μοντέλο που δεν είναι από τις ΗΠΑ στο εξώφυλλο δείχνει υποαπόδοση από την S&P 500 για το έτος. Μια παρόμοια θεωρία υπάρχει και για τον νικητή του Super Bowl, με την αγορά να θεωρείται πως κινείται καλύτερα τις χρονιές που το κερδίζει κάποια ομάδα που προέρχεται την NF Conference (τη μία από τις δύο δηλαδή περιφέρειες του πρωταθλήματος).