Σε αυτό φαίνεται ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους, Μαξίμ Κουζνέτσοφ, αρχικά να κρέμεται από ένα θρυμματισμένο παράθυρο του πιλοτηρίου μέσα σε πυκνούς καπνούς, εγκαταλείποντας το αεροσκάφος.
Στη συνέχεια ανεβαίνει εκ νέου στο Sukhoi Superjet 100 με τη βοήθεια διασωστών, από την τσουλήθρα που χρησιμοποιήθηκε για την εκκένωσή του.
Κολωνία: Χιλιάδες Κούρδοι διαδήλωσαν για την απελευθέρωση του Οτσαλάν
Μολονότι οι ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας δεν είναι ακόμη γνωστές, επιβάτες ανέφεραν στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης πως το Soukhoi Superjet 100 επλήγη από κεραυνό λίγο μετά την απογείωσή του.
«Ναι, αυτό συνέβη. Τουλάχιστον είδα μια λευκή λάμψη», είπε ένας από τους επιζήσαντες επιβάτες, ο Ντμίτρι Χλεμπούσκιν, σύμφωνα με το δημόσιο πρακτορείο ειδήσεων Ria Novosti. «Απογειωνόμασταν και το αεροσκάφος επλήγη από τον κεραυνό (…) Η προσγείωση ήταν δύσκολη, σχεδόν λιποθυμήσαμε από τον φόβο. Το αεροπλάνο αναπήδησε πάνω στην πίστα σαν ακρίδα και έπιασε φωτιά στο έδαφος», είπε ένας άλλος επιβάτης, ο Πιοτρ Εγκόροφ στην εφημερίδα Κομσομόλσκαγια Πράβντα.
Σύμφωνα με πηγές στους κόλπους των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, τις οποίες επικαλούνται τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, τα δύο «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους βρέθηκαν στον τόπο του δυστυχήματος και δόθηκαν στους ερευνητές. Συνολικά 78 άνθρωποι βρίσκονταν μέσα στο αεροπλάνο όταν αυτό υποχρεώθηκε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο της Μόσχας μερικά λεπτά αφότου είχε απογειωθεί με προορισμό το Μουρμάνσκ (βόρεια Ρωσία). Σύμφωνα με την Ανακριτική Επιτροπή, τον οργανισμό που διεξάγει τις μεγάλες έρευνες στη Ρωσία, 41 άνθρωποι βρήκαν τον θάνατο.