Ο Muilenburg συνέδεσε για πρώτη φορά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα επισήμως και δημόσια ενώ αναφέρει επίσης πως φταίει η λανθασμένη ενεργοποίηση του συστήματος MCAS. Όπως είπε, αφού πρώτα εξέφρασε την οδύνη όλων των εργαζομένων της εταιρείας για τα δύο δυστυχήματα ζητώντας συγγνώμη για τις ζωές που χάθηκαν, υπογράμμισε πως και στις δύο περιπτώσεις το συγκεκριμένο σύστημα ήταν κακώς ενεργοποιημένο.
Έκανε λόγο για “εσφαλμένη ενεργοποίηση” του εν λόγω συστήματος που έχει σκοπό να αποτρέπει την απώλεια στήριξης όταν το αεροσκάφος πετά με χαμηλή ταχύτητα.
Ρωσική αεροπορική υπηρεσία για την συντριβή του αεροσκάφους στο Καζακστάν: Εξετράπη λόγω ομίχλης και επίθεσης drone
Οι λεπτομέρειες του τι συνέβη ακριβώς στα δύο δυστυχήματα θα περιλαμβάνονται στις τελικές εκθέσεις των κυβερνήσεων των χωρών.
Τέλος, σημείωσε πως είναι ευθύνη της εταιρείας να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο αναβαθμίζοντας το επίμαχο λογισμικό λέγοντας “ξέρουμε πως θα το κάνουμε και θα το κάνουμε “.
https://twitter.com/BoeingCEO/status/1113880952575549441?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1113880952575549441&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.news247.gr%2Fkosmos%2Fproedros-boeing-syggnomi-zoes-poy-chathikan-ftaiei-logismiko.6709836.html