Οπως αναφέρει, είναι πολύ πιθανό το ύποπτο λογισμικό ασφαλείας και ελέγχου για την ανατροπή απώλειας στήριξης να είχε ενεργοποιηθεί όταν το επιβατικό αεροσκάφος κατέπεσε. Τα πρώτα ευρήματα από τα «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους που παρέσυρε στο θάνατο 154 νεκρούς τη 10η Μαρτίου στην Αντίς Αμπέμπα πυροδοτούν νέα ερωτήματα σχετικά με την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου λογισμικού. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας, στελέχη της επιτροπής που διενεργεί την έρευνα για το δυστύχημα φέρεται να ενημέρωσαν στελέχη της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA).
Σφοδρή χιονόπτωση πλήττει τη Σερβία - Χωρίς ρεύμα 10.000 καταναλωτές
Πριν από λίγες ημέρες, η FAA ανακοίνωσε πως όλα τα αεροπλάνα Boeing 737 MAX θα μείνουν στο έδαφος, αφού εντοπίστηκαν ομοιότητες με το αεροπορικό δυστύχημα Lion Air έξι μήνες πριν, στα ανοιχτά της Ινδονησίας, όταν σκοτώθηκαν 189 άνθρωποι.
Η αμερικανική εταιρία Boeing βρίσκεται σε δεινή θέση δεδομένων των εξελίξεων, καθώς τα αεροσκάφη της βρίσκονται καθηλωμένα σε όλο τον κόσμο και δέχτηκε ισχυρό πλήγμα στην αξιοπιστία της. Την ίδια ώρα, το αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο μήνυσε την αεροναυπηγική εταιρία για τη συντριβή του αεροσκάφους. Το ομοσπονδιακό δικαστήριο του Σικάγου κατέθεσε τη μήνυση έπειτα από προσφυγή της οικογένειας ενός εκ των θυμάτων του δυστυχήματος, του Τζάκσον Μουσόνι, πολίτη της Ρουάντα. Στην προσφυγή κατηγορεί την Boeing ότι ευθύνεται για το ελαττωματικό σύστημα πλοήγησης, το οποίο φέρεται να ευθύνεται για τη συντριβή του αεροσκάφους.
Στο μεταξύ, η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε ότι σε συνεργασία με τους πιλότους πραγματοποιεί μια σειρά αναβαθμίσεων στο λογισμικό των συγκεκριμένων αεροσκαφών. Ωστόσο, όπως διευκρίνισε, οι προωθούμενες αλλαγές δεν γίνονται αποδεκτές από όλους τους πελάτες-εταιρίες Boeing.