Σε αυτή αναφέρεται:
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι ένας από τους πιο διαφανείς οργανισμούς τον κόσμο και δημοσιοποιεί το σύνολο των ταξιδιωτικών δαπανών των μελών του Κολλεγίου διότι πιστεύουμε στη διαφάνεια.
Η Επιτροπή έχει θεσπίσει κανόνες προκειμένου να διασφαλίζεται ότι η άσκηση των δραστηριοτήτων της –συμπεριλαμβανομένων και των ταξιδιών- γίνεται με τον οικονομικότερο δυνατό τρόπο.
Η εφαρμογή του προϋπολογισμού της ΕΕ ελέγχεται σε ετήσια βάση από το δημοκρατικά εκλεγμένο σώμα του ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (στο πλαίσιο της διαδικασίας απαλλαγής).
Υπόθεση Πελικό: «Να τιμωρηθεί για τις φρικαλεότητες που έκανε στη μητέρα μας» ζητούν τα παιδιά τους
Ο πρόεδρος Γιούνκερ εκπροσωπεί την ΕΕ σε επίπεδο αρχηγών καρτών ή κυβερνήσεων (όπως επί παραδείγματι στις συνόδους G20 ή G7) αλλά σε αντίθεση με αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων, η ΕΕ δεν διαθέτει αεροσκάφος. Η πλειοψηφία των σχετικών μετακινήσεων γίνεται ως εκ τούτου με εμπορικές αερογραμμές.
Σύμφωνα με τους δικούς μας κανόνες δε, η χρήση ναυλωμένων πτήσεων μπορεί να εξεταστεί μόνο στις περιπτώσεις που οι διαθέσιμες εμπορικές πτήσεις δεν κατευθύνονται στον συγκεκριμένο προορισμό, δεν συμβαδίζουν με τις λοιπές προγραμματισμένες υποχρεώσεις του προέδρου, ή για λόγους ασφαλείας».
Η Daily Mail «έφερε» στο φως επίσημα στοιχεία που «καίνε» τον πρόεδρο της Κομισιόν. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τους κανόνες της οποίας τα ιδιωτικά τζετ πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αδύνατον να βρεθούν κατάλληλες εμπορικές πτήσεις, τόσο για περιβαλλοντικούς όσο και για οικονομικούς λόγους.
Παρόλα αυτά, ο ίδιος ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έχει χρησιμοποιήσει ιδιωτικά αεροσκάφη για 21 από τα 43 επίσημα ταξίδια του μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου, χρεώνοντας γι’ αυτά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το ταμείο της Επιτροπής, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]