Για το θέμα αυτό τις επόμενες ημέρες θα διοργανωθεί ένα συνέδριο όπου θα πάρουν μέρος εκπρόσωποι του IIHS και ασφαλιστικών εταιρειών στο Κέντρο Έρευνας Οχημάτων, ενώ θα τοποθετηθούν επιστήμονες και θα υπάρξει παρουσίαση των στοιχείων οδηγών μετά τη χρήση κάνναβης στον τομέα του αυτοκινήτου.
Να σημειώσουμε ότι το Κολοράντο και η Ουάσινγκτον ήταν τα πρώτα κράτη των ΗΠΑ που νομιμοποίησαν την ψυχαγωγική μαριχουάνα για ενήλικες άνω των 21 ετών, ενώ σύντομα τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν και άλλες πολιτείες, χωρίς να ξεχνάμε ότι στην ίδια γραμμή βρίσκεται και ο Καναδάς.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η συχνότητα των συγκρούσεων από οδηγούς που έχουν κάνει νωρίτερα χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης αυξήθηκε συνολικά κατά 6% στις συγκεκριμένες πολιτείες σε σχέση με άλλες πολιτείες που δεν επιτρέπουν τη χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης. Οι αναλυτές μάλιστα επισημαίνουν ότι υπάρχουν διαφορές ανάλογες των κοινωνικών ομάδων ή ατόμων που κινούνται με το αυτοκίνητό τους στα αστικά κέντρα. Στην έρευνα έχουν αναλυθεί και κριτήρια που έχουν να κάνουν με την ανεργία, τον καιρό και την εποχικότητα.
Γαλλία - Μπαϊρού: Είμαι υπερήφανος για τη νέα κυβέρνηση - Δείτε όλα τα ονόματα
“Η χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης μέσω της νομιμοποίησή της σε όλους τους τομείς έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των δρόμων μας”, λέει ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, David Harkey για να συνεχίσει: “Τα κράτη που ερευνούν τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας, θα πρέπει να εξετάσουν τα αποτελέσματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των δρόμων”.
Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και άλλες πολιτείες όπως η Αλάσκα, η Καλιφόρνια, το Μαίην, η Μασαχουσέτη, το Βερμόντ και η επαρχία της Κολούμπια που επιτρέπουν τη χρήση μαριχουάνας για ψυχαγωγικούς λόγους για ενήλικες άνω των 21 ετών, ενώ άλλες 22 πολιτείες επιτρέπουν την ιατρική μαριχουάνα. Αντίθετα, η νομιμοποίηση της χρήσης ψυχαγωγικής κάνναβης εκκρεμεί στο Νιου Χάμσαϊρ, το Νιου Τζέρσεϋ, τη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβανία, ενώ τις επόμενες εβδομάδες το Μίτσιγκαν και η Βόρεια Ντακότα θα διεξάγουν δημοψήφισμα για την ελεύθερη διακίνηση της ψυχαγωγικής κάνναβης.
Η οδήγηση υπό την επήρεια της μαριχουάνας είναι παράνομη σε όλες τις πολιτείες, χωρίς να είναι εφικτός ο προσδιορισμός της βλάβης που δημιουργεί σε έναν οδηγό. Σε αντίθεση με το αλκοόλ, η ποσότητα της μαριχουάνας που υπάρχει στο σώμα ενός ατόμου μπορεί να έχει θετική επίδραση για αρκετές ημέρες μετά τη χρήση της, με αποτέλεσμα να είναι μια από τις αιτίες της αύξησης των ατυχημάτων με αυτοκίνητο. “Παρά τη δυσκολία απομόνωσης των ειδικών επιπτώσεων της βλάβης της μαριχουάνας τα στοιχεία δείχνουν ότι αυξάνονται τα ατυχήματα όπου έχει νομιμοποιηθεί η μαριχουάνα”, λέει ο David Harkey.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]