Η εξαγορά των σχεδόν 4.000 καταστημάτων από τη βρετανική Whitbread ωθεί τη μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών του κόσμου σε μία από τις λίγες θετικές εξελίξεις στον υποτονικό κλάδο συσκευασμένων τροφίμων και ποτών.
Πληρώνοντας περίπου 1 δισεκ. στερλίνες περισσότερο από ότι ανέμεναν ορισμένοι αναλυτές, η Coca-Cola θα χρησιμοποιεί το δίκτυο διανομής της για να τροφοδοτεί την ανάπτυξη της Costa, η οποία κυνηγά τη Starbucks, που είναι σήμερα η επικεφαλής στην αγορά αλυσίδων καφέ με σχεδόν 29.000 καταστήματα σε 77 χώρες.
Εκτός από τα καταστήματα καφέ, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola, Τζέιμς Κουίνσι, που είναι και ο ίδιος Βρετανός, δήλωσε ότι η Costa θα αποτελέσει μία σημαντική πλατφόρμα ανάπτυξης που θα περιλαμβάνει από τον χύμα καφέ έως τα εμφιαλωμένα ποτά. Η Coca Cola δεν έχει μεγάλο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο σε αυτή την αναπτυσσόμενη κατηγορία, είπε ο Κουίνσι.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]