O Roger Vivier θεωρείται ο ιθύνων νους της γόβας στιλέτο το 1954 και τα σχέδιά του διείσδυσαν στις πιο πολυπόθητες επιδείξεις μόδας και σε ντουλάπες διασημοτήτων του κόσμου, από την Άβα Γκάντνερ μέχρι τη βασίλισσα Ελισάβετ Β’.
Ένα νέο βιβλίο με εικόνες με τίτλο #LoveVivier αποτίει φόρο τιμής στην επιρροή του σχεδιαστή υποδημάτων. Το βιβλίο – μονογραφία με επικεφαλής την Ινές ντε λα Φρεσάνζ, σύμβολο του παρισινού στυλ, πρώην μοντέλο και πρέσβειρα του Vivier ρίχνει φως στην ανάπτυξη του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Το DNA του brand είναι η καινοτομία και η έρευνα» ανέφερε η Ντε λα Φρεσάνζ.
Διπλωματικές πηγές για «ΑΟΖ Τουρκίας - Συρίας»: Μεταβατική η κατάσταση, κανείς δεν νομιμοποιείται να κάνει συμφωνίες
Παρουσιάζοντας τις influencers του Instagram, Alexandra Pereira, Candela Pelizza και Tamu McPherson το βιβλίο στρέφει τους προβολείς στην εκτίμηση που τρέφει κάθε γυναίκα για πιο πολύτιμα παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ της του γνωστού brand.
Για πρώτη φορά, τα αντικείμενα αυτής της θρυλικής μάρκας πολυτελείας ερμηνεύονται άμεσα από εκείνες που τα φορούν, τους ανθρώπους που ζουν τη ζωή τους “μέσα” στο brand Vivier.
Το βιβλίο αφηγείται την ιστορία των επιτευγμάτων του οίκου και προσφέρει μια νέα ματιά στα μυθικά αξεσουάρ του σχεδιαστή, όπως φαίνονται στα μάτια των νέων επιχειρηματιών blogger μόδας και γυναικών που ξεκινούν τάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]