Ο όμιλος με το διάσημο λογότυπό του, το κουνελάκι, εξηγεί σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε ότι «οι πρόσφατες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη φερόμενη κακή διαχείριση από το Facebook των δεδομένων χρηστών του ενίσχυσε την απόφασή μας να αναστείλουμε όλες τις δραστηριότητές μας στην πλατφόρμα, επί του παρόντος».
«Περισσότεροι από 25 εκατομμύρια φίλοι μας συνδέονται με το Playboy μέσω των διαφορετικών σελίδων μας στο Facebook και αρνούμαστε να είμαστε συνεργοί εκθέτοντάς τους σε αυτές τις πρακτικές» εξηγεί η εταιρεία.
«Για αυτόν ακριβώς τον λόγο ανακοινώνουμε ότι εγκαταλείπουμε την πλατφόρμα Facebook, απενεργοποιώντας τους λογαριασμούς Playboy τους οποίους η εταιρεία Playboy Enterprises διαχειρίζεται απευθείας».
Τηλεφώνημα Σολτς - Πούτιν για την Ουκρανία: Τι είπαν καγκελαρία και Κρεμλίνο
«Εδώ και χρόνια, είναι δύσκολο για το Playboy να παρουσιάσει τις αξίες του στο Facebook εξαιτίας των αυστηρών οδηγιών επί του περιεχομένου» υπογραμμίζεται στο δελτίο τύπου.
Όμως, ακόμα κι αν ο όμιλος επέλεξε να «διαφοροποιήσει τη φωνή του Playboy», προκειμένου να ανταποκριθεί στα κριτήρια του Facebook, ιδίως στο θέμα των γυμνών φωτογραφιών, προκειμένου να μπορεί να έχει παρουσία στο δίκτυο, το πρόσφατο σκάνδαλο το οδήγησε στην απόφαση να αποχωρήσει.
«Το Playboy προασπιζόταν πάντοτε τις ατομικές ελευθερίες και τη γιορτή του σεξ. Σήμερα, θα κάνουμε ένα νέο βήμα σε αυτήν τη μάχη» συμπεραίνεται στο δελτίο τύπου.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]