Η συνάντηση διάρκειας δύο ωρών είχε πραγματοποιηθεί την Πέμπτη και σε αυτήν μετείχαν η εταιρεία FIGG, που είχε σχεδιάσει το έργο, οι αρχές του πανεπιστημίου, αξιωματούχοι από την Υπηρεσία Μεταφορών της Φλόριντα και η εταιρεία Munilla Construction Management (MCM), που είχε εγκαταστήσει την πεζογέφυρα.
Ένας μηχανικός της FIGG “κατέληξε ότι δεν υπήρχαν λόγοι ανησυχίας και ότι η ρωγμή δεν έθετε σε κίνδυνο την δομική ακεραιότητα της πεζογέφυρας”, αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση το πανεπιστήμιο.
Σχεδόν τρεις ώρες μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, η βάρους 950 τόννων και κόστους 14,2 εκατ δολαρίων πεζογέφυρα κατέρρευσε καταπλακώνοντας αυτοκίνητα που ήταν σταματημένα σε φωτεινό σηματοδότη του αυτοκινητοδρόμου οκτώ λωρίδων από κάτω της. Τουλάχιστον έξι άνθρωποι σκοτώθηκαν, ανάμεσά τους και τρεις τα πτώματα των οποίων ανασύρθηκαν σήμερα.
Καζακστάν: Οι δραματικοί διάλογοι του πιλότου με τον πύργο ελέγχου πριν τη συντριβή
Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι τέσσερα οχήματα πιστεύεται ότι εξακολουθούν να βρίσκονται κάτω από την γέφυρα που κατέρρευσε και ότι αναμένεται να βρεθούν τα πτώματα και άλλων ανθρώπων στα χαλάσματα.
Η είδηση για την εν λόγω συνάντηση ακολουθεί την αποκάλυψη αργά χθες το βράδυ ότι ο επιβλέπων μηχανικός του έργου είχε αφήσει ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή συναδέλφου του δύο ημέρες πριν από το δυστύχημα για να τον ενημερώσει για τις ρωγμές.
Στο μήνυμά του ο Ντένι Πέιτ έλεγε ότι είδε ρωγμές στο βόρειο άκρο της πεζογέφυρας και θα χρειαστούν επιδιορθώσεις. Ωστόσο δεν θεώρησε ότι θα υπάρξει άμεσο ζήτημα ασφαλείας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]