Το 2016 ο κ. Πάρσκεϊλ οργάνωσε την ψηφιακή στρατηγική της υποψηφιότητας Τραμπ.
Η είδηση δεν προκάλεσε έκπληξη στις ΗΠΑ, καθώς ο κ. Τραμπ είχε υποβάλει τα αναγκαία έγγραφα για την εκστρατεία του 2020 ήδη από την ημέρα που ανέλαβε αρχηγός του κράτους, πράγμα που του επέτρεπε ήδη από τότε να δέχεται χορηγίες και δωρεές για την επόμενη καμπάνια του.
Πολλά αμερικανικά μέσα ενημέρωσης συγκλίνουν στο όνομα του Μπραντ Πάρσκεϊλ, ο οποίος άρχισε να εργάζεται για τον Οργανισμό Τραμπ το 2011, όταν η εταιρεία του, με έδρα το Σαν Αντόνιο, στο Τέξας, ανέλαβε τη δημιουργία ιστοτόπων για το κομμάτι του real estate.
Ήταν από τους πρώτους ανθρώπους τους οποίους κάλεσε κοντά του ο Ντόναλντ Τραμπ το 2015, αμέσως μόλις ανακοίνωσε την πρόθεσή του να διεκδικήσει το χρίσμα του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος για τις προεδρικές εκλογές.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]