Περίπου 800 από τα 900 εστιατόρια στη Βρετανία έκλεισαν το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ ορισμένα άνοιξαν το απόγευμα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Η KFC, που ανήκει στην Yum!, δήλωσε πως η έλλειψη κοτόπουλου προκλήθηκε από κάποια προβλήματα με το νέο συνεργάτη της, την DHL.
«Δε θα κάνουμε συμβιβασμούς στην ποιότητα, επομένως η έλλειψη παραδόσεων είχε ως αποτέλεσμα κάποια από τα εστιατόριά μας να κλείσουν ενώ άλλα λειτουργούν με περιορισμένο μενού ή για λίγες ώρες» ανέφερε η KFC σε δήλωσή της.
Χριστουγεννιάτικα μηνύματα σε διαφορετικό ύφος από Μπάιντεν και Τραμπ
Η DHL παραδέχτηκε πως ορισμένες από τις παραδόσεις της ήταν «ελλιπείς ή καθυστερημένες» λόγω «λειτουργικών ζητημάτων». Η εταιρεία logistics δήλωσε ότι συνεργάζεται με την KFC για την επίλυση του προβλήματος.
Η εταιρεία γρήγορου φαγητού πάντως δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να πει πόσο καιρό θα χρειαστεί για να αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Η Βρετανία είναι η μεγαλύτερη αγορά της KFC στην Ευρώπη και μία από τις πέντε πρώτες χώρες παγκοσμίως.
Οι λάτρεις των KFC, φυσικά, δε χάρηκαν με το κλείσιμο των εστιατορίων και πολλοί χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διαμαρτυρηθούν και να εκφράσουν την έκπληξή τους για το πώς ένα εστιατόριο με κοτόπουλα ξέμεινε από αυτά.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]