Ακόμη και για μια χώρα της οποίας η εμμονή για τη Nutella είναι φημισμένη, οι σκηνές που επικράτησαν στα γαλλικά σούπερ μάρκετ την Πέμπτη ήταν αδιανόητες.
Tα 1,40 ευρώ σε σχέση με τα 4,50 ευρώ που ήταν η αρχική τιμή του αγαπημένου αλείμματος φουντουκιού φάνηκαν ελάχιστα στους καταναλωτές που έσπευσαν σωρηδόν στα καταστήματα της αλυσίδας σχηματίζοντας ακόμα και ουρές.
Πλάνα από βίντεο που καταγράφηκαν δείχνουν τις σκηνές χάους που εκτυλίχθηκαν με τους αγοραστές να τρέχουν στα ράφια και το προσωπικό να προσπαθεί να τους ελέγξει. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Guardian σε ένα κατάστημα υπάλληλος στην προσπάθειά του να χωρίσει πελάτες απέκτησε μαυρισμένο μάτι.
https://youtu.be/c2gWdUZ2yXw
«Είναι σαν τα ζώα. Σε μία γυναίκα τράβηξαν τα μαλλιά, σε μία ηλικιωμένη έριξαν ένα κουτί στο κεφάλι της, άλλη είχε ματώσει στο χέρι. Ήταν φρικτό», δήλωσε στην εφημερίδα Le Progres πελάτης καταστήματος της αλυσίδας.
Από την άλλη επίσης, αν και οι Nutella ξεπούλησαν σε ορισμένα καταστήματα ακόμα και σε 15 λεπτά, εξέφρασαν παράπονα και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι τονίζοντας ότι για τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεται ένα διαφορετικό σύστημα.
Σε ορισμένα καταστήματα πάντως εφαρμόστηκε η πολιτική των τριών δοχείων ανά πελάτη ώστε να μην υπάρξουν συγκρούσεις.
Απίστευτο περιστατικό σε πτήση: Μια influencer έκανε προπόνηση μέσα σε αεροπλάνο - «Η ηλίθια της χρονιάς» [βίντεο]
https://youtu.be/oxbwj7VpUIE
Ο οικολόγος ευρωβουλευτής Γιανίκ Ζαντό δήλωσε σήμερα ότι οι εντάσεις και οι διαγκωνισμοί μέσα στα καταστήματα σούπερ-μάρκετ Intermarche, που σημειώθηκαν εξαιτίας της πώλησης του προϊόντος Nutella με έκπτωση 70%, καταδεικνύουν «τη δίψα μας για κατανάλωση», αλλά επίσης «ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης».
«Πιστεύω πως ήταν κυρίως γονείς που ήθελαν να ευχαριστήσουν τα παιδιά τους κάνοντας και λίγη οικονομία επειδή δεν έχουν πολλά», δήλωσε ο Ζαντό στην franceinfo.
Ο ίδιος χαρακτήρισε «αρκετά τρομακτικό (…) το γεγονός ότι άνθρωποι φθάνουν σε τέτοιο σημείο για να εξοικονομήσουν λίγα ευρώ, επειδή δεν έχουν αυτά τα λίγα ευρώ» και κατήγγειλε «ένα καταναλωτικό μοντέλο που σήμερα λειτουργεί ξέφρενα».
«Έχουμε ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης για πολυάριθμους Γάλλους και περιλαμβάνει την πρόσβαση σε προϊόντα που έχουν μεγάλη φήμη», πρόσθεσε.
Η Ferrero, ιδιοκτήτρια της μάρκας Nutella, είχε ανακοινώσει πως δεν συμμετέχει στην επιχείρηση αυτή.
«Αγωνίζομαι εδώ και χρόνια να αγοράζω βιολογικά τέτοια προϊόντα ή που να προέρχονται από δίκαιο εμπόριο και οφείλω να αναγνωρίσω πως στους πιτσιρίκους μου δεν αρέσει τόσο το εναλλακτικό προϊόν όσο η Nutella», παραδέχθηκε ο Γιανίκ Ζαντό.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]