Η ιδέα ήταν να προσελκύσουν περισσότερες γυναίκες πελάτες! «Η πλειονότητα αυτών των νυχτερινών κέντρων δεν προσελκύει κόσμο μέσω του Consumer Electronic Show» εξήγησε ο Πίτερ Φέινστιν του Sapphire Las Vegas. «Προσφέρουμε μια διαφορετική έξοδο. Αν είστε έξι άτομα από μια εταιρεία, δυο γυναίκες και τέσσερις άντρες, μπορείτε να έλθετε εδώ και να διασκεδάσετε και να δείτε τα ρομπότ και να μην αισθανθείτε ότι είστε σε ένα στριπτιζάδικο» συνέχισε.
Τελικά, και οι 80 πελάτες που εμφανίστηκαν ήταν άντρες. Οι περισσότεροι ήταν στην πόλη για το Consumer Electronic Show, είχαν αποφασίσει να τσεκάρουν τα κανονικά στριπτιζάδικα και «σκόνταψαν» πάνω στο στριπτίζ των ρομπότ.
Πριν ξεκινήσει το πάρτι, κορίτσια με ρούχα από λαστέξ που παρέπεμπαν σε ρομπότ, περιφέρονταν στα τραπέζια προσφέροντας ποτά για να «ζεσταθεί» το κοινό. «Δεν υπάρχουν άλλα στριπτιζάδικα που προσφέρουν αυτό» είπε ένα κορίτσι με απαστράπτον μεϊκάπ. «Φέρνουμε όλη αυτή την τεχνολογία, νομίζω ότι είναι πολύ cool.»
Πόλεμος στην Ουκρανία: Προελαύνει η Ρωσία - Το Κίεβο έχασε πάνω από το 40% του Κουρσκ
Έραιναν με δολάρια τα ρομπότ – στριπτιζέζ
Τα μεγάφωνα άρχισαν να «πλημμυρίζουν» την αίθουσα με το μουσικό θέμα του «Πολέμου των Άστρων» και έγιναν τα αποκαλυπτήρια των δύο ρομπότ-στριπτιζέζ. Οι μηχανές άρχισαν να χαϊδεύουν με το «σώμα» τους, τούς μεταλλικούς στύλους, οι πελάτες άρχισαν να ραίνουν με δολάρια τα, με ψηλοτάκουνα παπούτσια, μηχανικά πόδια τους.
Για μία ολόκληρη ώρα, τα ρομπότ κουνιόντουσαν, το κοινό ήταν αμήχανο, στο τέλος ανέλαβαν δράση κανονικές στριπτιζέζ.
Οι πελάτες ήταν απογοητευμένοι. Κυρίως από την κίνηση των μηχανικών στριπτιζέζ.
«Νομίζω ότι τα ρομπότ κινούνται αδέξια, κανείς δεν κινείται έτσι στην πραγματικότητα» είπε ο Κάιντεν, που βρέθηκε στο Λας Βέγκας για το Consumer Electronic Show. «Πρέπει να πάρουν μαθήματα χορού στον μεταλλικό στύλο» πρόσθεσε με νόημα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]