Αν και η ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί, το «Aftersun», έχει συζητηθεί αρκετά από τον εγχώριο και τον διεθνή Τύπο και έχει ψηφισθεί στις καλύτερες ταινίες της περσινής χρονιάς, ελάχιστοι, αν όχι κανείς, περίμεναν να τον δουν να διεκδικεί το βραβείο απέναντι στα φαβορί Μπρένταν Φρέιζερ (Φάλαινα), Κόλιν Φάρελ (Τα πνεύματα του Ινισέριν), Οστιν Μπάτλερ (Elvis) και Μπιλ Νάι (Αισθάνομαι ζωντανός).
Οι περισσότεροι σκεφτόμασταν ότι σε ένα «δίκαιο κόσμο», το «Aftersun» θα είχε αρκετές υποψηφιότητες στα Οσκαρ και απόπειρες σαν αυτή της σκηνοθέτιδας Σάρλοτ Γουέλς θα αναγνωρίζονταν από τους εκπροσώπους της μεγαλύτερης κινηματογραφικής βιομηχανίας του κόσμου. Ολοι όμως κατανοούμε ότι δύσκολα, αν όχι ποτέ, ταινίες σαν αυτή της Σκωτσέζας δημιουργού καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια και τις αρνητικές προβλέψεις και να κάνουν την έκπληξη στη μεγάλη γιορτή του κινηματογράφου. Κι ας έχει δείξει την προτίμησή της η Ακαδημία, τα τελευταία χρόνια, σε «μικρές» ταινίες όπως το «Nomadland», το «CODA» ή τα «Παράσιτα».
Ταμίλα Κουλίεβα στο ΤΥΠΟΣ TV: «Ολα μου ήρθαν γενναιόδωρα στην καριέρα μου»
Η προτίμηση των μελών της Ακαδημίας στον Πολ Μέσκαλ, αντί του Εντι Ρεντμέιν, του Χιου Τζάκμαν ή του Ανταμ Σάντλερ, είναι ίσως ένα «σήμα» προς τη Σάρλοτ Γουέλς ότι «βαδίζει σε καλό δρόμο» και ότι θέλουν να τη δουν να συνεχίσει να αφηγείται μικρές, προσωπικές αλλά και τόσο συνταρακτικές, ιστορίες προς όφελος όλων. Της ίδιας, του κοινού, του κινηματογράφου εν γένει. Ισως πάλι η ψήφιση του Πολ Μέσκαλ να αποτελεί μια πρώτη επιβεβαίωση ότι ο νεαρός Ιρλανδός με το περιορισμένο έως τώρα βιογραφικό στη μεγάλη και τη μικρή οθόνη, ήρθε για να μείνει. Βλέποντάς τον στο «Aftersun» να υποδύεται τον νεαρό πατέρα που μάχεται τους δικούς του δαίμονες προσπαθώντας παράλληλα να κρατά σφιχτά το χέρι της μικρής του κόρης, δεν μπορείς παρά να συμφωνήσεις.
Ειδήσεις σήμερα
Καιρός: Νέα επικαιροποίηση στο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Προσοχή τις επόμενες ώρες
Qatargate: Ενώπιον των βελγικών αρχών ξανά ο Φραντσέσκο Τζόρτζι
Κίνηση απόγνωσης Τσίπρα η πρόταση μομφής