Πρόκειται για την ιστορία μιας χορεύτριας στο Λας Βέγκας που στα 57 της χρόνια βλέπει το σόου της να κατεβαίνει από τη μαρκίζα, ένα σόου το οποίο εκείνη υπηρέτησε για τρεις δεκαετίες. Η ταινία έχει κάνει αίσθηση από την πρεμιέρα της το περασμένο φθινόπωρο στο Φεστιβάλ του Τορόντο και η Πάμελα Αντερσον διεκδίκησε τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης α’ γυναικείας ερμηνείας. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έβλεπαν να έρχεται και η υποψηφιότητα για το Οσκαρ. Αυτό δεν συνέβη ποτέ τελικά, αλλά το γεγονός δεν εμπόδισε την Πάμελα Αντερσον από το να κάνει ολική επαναφορά στον χώρο του θεάματος και να διεκδικήσει τον επαναπροσδιορισμό της θέσης που κατείχε έως τώρα σε αυτόν.
Επιλογές
«Επέστρεψα στο σπίτι μου στον Καναδά, για να καταλάβω γιατί έκανα κάποιες από τις επιλογές που έκανα και σε αυτές συμπεριλαμβάνω και τις καταστροφικές σχέσεις που είχα», λέει η ίδια σε συνέντευξή της στο «Deadline». «Ηθελα να δω ποια είμαι τελικά τη στιγμή που αυτό που ήθελα ήταν να είμαι ο εαυτός μου». Η εικόνα που είχαμε για την Πάμελα Αντερσον είναι γνωστή ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν πόζαρε γυμνή στο «Playboy». Ακόμα και ο ατζέντης της απέρριψε το σενάριο του «The last showgirl» χωρίς καν να της το πει. Χρειάστηκε η παρέμβαση του γιου της, Μπράντον, για να φτάσει το σενάριο στα χέρια της μητέρας του και να πει το «ναι» στην Τζία Κόπολα για τον ρόλο.
«Ο ατζέντης μου νόμιζε ότι δεν ήταν κατάλληλος ο ρόλος για εμένα. Πίστευε ότι δεν θα τα κατάφερνα. Εκείνη την περίοδο δεν είχα προτάσεις για ταινίες και ουσιαστικά τα είχα παρατήσει», λέει η Πάμελα Αντερσον. Ομως, η Τζία Κόπολα είχε δει το ντοκιμαντέρ της, «Pamela, a love story», και ήξερε ότι ήταν η κατάλληλη πρωταγωνίστρια για την ταινία της. «Είδα μια γυναίκα που μέσα της έκαιγε η επιθυμία να εκφραστεί δημιουργικά. Είδα μια γυναίκα που ήταν τόσο ενημερωμένη για το καλλιτεχνικό σινεμά, για την τέχνη και τη φιλοσοφία που πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Ημουν βέβαιη ότι είχα βρει την πρωταγωνίστριά μου», λέει η σκηνοθέτις της ταινίας, Τζία Κόπολα.
Υπόθεση
Η ταινία αφηγείται «την ιστορία μιας γυναίκας που την υποτιμούν και δεν την υπολογίζουν πια, αλλά εκείνη μάχεται με τον δικό της τρόπο και σκέφτεται ξανά τις επιλογές που έκανε στη ζωή της. Νομίζω ότι αυτή η ιστορία αντιπροσωπεύει όλους εμάς που παλεύουμε κόντρα στα προγνωστικά, για να κάνουμε αυτό που αγαπάμε», λέει η Πάμελα Αντερσον, που θεωρεί ότι έπραξε σωστά όταν απομακρύνθηκε από το Χόλιγουντ και άφησε πίσω της την ταμπέλα που της είχαν κρεμάσει.

«Πέρασα αρκετό καιρό με την οικογένειά μου. Ηταν προτιμότερο να μείνω με τα παιδιά μου όσο περισσότερο μπορούσα από το να ακολουθήσω τον δρόμο που άλλοι είχαν επιλέξει για εμένα και δεν μου άρεσε», λέει η ίδια και προσθέτει: «Είναι πολύ ωραίο που γύρισα αυτήν την ταινία τώρα που τα παιδιά μου μεγάλωσαν και δεν έχω καμία καταστροφική σχέση στη ζωή μου να σπαταλά την ενέργειά μου. Ημουν 100% συγκεντρωμένη στην ταινία και ενθουσιασμένη που οι άνθρωποι γύρω μου με έβλεπαν πλέον με διαφορετική ματιά».
Μετά το «The last showgirl», η Πάμελα Αντερσον έχει ήδη γυρίσει το νέο «Τρελές σφαίρες» με τον Λίαμ Νίσον, καθώς και το «Rosebush Pruning» του Καρίμ Αϊνούζ στην Ισπανία με τη Ράιλι Κίου, την Ελ Φάνινγκ και τον Κάλουμ Τέρνερ. «Σε αυτήν την ταινία υποδύομαι μια μητέρα και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη», διαβεβαιώνει η Πάμελα Αντερσον.
Ειδήσεις Σήμερα
- Συγκινημένη η Δόμνα Μιχαηλίδου – Οι πρώτες δηλώσεις μετά τον γάμο της [βίντεο]
- Βαρύ πένθος στην Πόρτο – Πέθανε ο θρυλικός Πίντο ντα Κόστα
- Καιρός: Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Ποιες περιοχές θα «πνιγούν», πού θα σαρώσει ο χιονιάς
- Τα ζώδια της εβδομάδας (16/02-22/02): Αλλαγές και κρίσιμες αποφάσεις
- Χρήστος Κούτρας & Γιάννης Ντσούνος στο ΤΥΠΟΣ TV: «Χτίσαμε μια αληθινή φιλία και μετά τηλεοπτική χημεία»
- Η γελοιογραφία της ημέρας από τον Γιάννη Δερμεντζόγλου – Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025
- Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα Κυριακή 16 Φεβρουαρίου
- Τα ζώδια την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου