ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΠΟΤΖΑΝΓΚΛΣ**1/2 (EN ATTENDANT BOJANGLES) ΓΑΛΛΙΑ, 2021
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΡΕΖΙ ΡΟΥΑΝΣΑΡ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΒΙΡΖΙΝΙ ΕΦΙΡΑ, ΡΟΜΕΝ ΝΤΟΥΡΙΣ
Ο Ζορζ και η Καμίλ γνωρίζονται και ερωτεύονται στιγμιαία σε ένα πάρτι στη Γαλλική Ριβιέρα στη δεκαετία του ’50. Καθώς τα χρόνια περνούν, οι δυο τους προτιμούν να καλούν τους φίλους του στο σπίτι τους, στο Παρίσι, για να κάνουν μεγάλα πάρτι, να μοιράζονται φανταστικές ιστορίες με τον γιο τους, Γκάρι, και γενικά να ζουν στη δική τους μυθοπλαστική, παράλληλη πραγματικότητα. Οταν, όμως, η Καμίλ εκδηλώσει σημάδια διπολικής διαταραχής, ο Ζορζ και ο Γκάρι καλούνται να την προστατέψουν.
Καλοφτιαγμένο ερωτικό δράμα με αρκετά καλοδουλεμένες ερμηνείες, ιδίως από τη Βιρζινί Εφιρά, που για ακόμη μια φορά μοιάζει να δίνει ψυχή και σώμα σε ένα ρόλο. Η αφήγηση αυτής της ιστορίας διαθέτει μεν καλό ρυθμό και συνοχή, αλλά η μονομέρεια της προσέγγισης, καθώς δεν υπάρχουν υποπλοκές ή παράλληλες ιστορίες, κάνει το εγχείρημα να μοιάζει λειψό.
Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ** (EL SUSTITUTO) ΙΣΠΑΝΙΑ, 2021
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΟΣΚΑΡ ΑΪΜΠΑΡ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΓΚΟΜΕΖ, ΠΕΡΕ ΠΟΝΣΕ
Ενας νεαρός αστυνομικός στην Ισπανία της δεκαετίας του ’80 μετατίθεται στο τμήμα ενός παραθεριστικού οικισμού για να αντικαταστήσει έναν συνάδελφό του που πέθανε. Σύντομα αντιλαμβάνεται ότι ο θάνατος του αστυνομικού δεν ήταν τυχαίος και ότι συνδέεται με μια «αποικία» πρώην ναζί αξιωματικών που ζουν στον οικισμό και παρασκηνιακά εμπλέκονται στο εμπόριο ναρκωτικών και στις αγοραπωλησίες γης.
Αστυνομικό θρίλερ χαρακτήρων, που έχει την πρώτη ύλη να κάνει τη διαφορά, διεισδυτικά και αποκαλυπτικά, αλλά τελικά προδίδεται από τις ευκολίες, τα κλισέ και τις άτσαλες ερμηνείες των δευτεραγωνιστών.
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ** (IL MATERIALE EMOTIVO) ΙΤΑΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, 2021
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΑΣΤΕΛΙΤΟ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΣΕΡΤΖΙΟ ΚΑΣΤΕΛΙΤΟ, ΜΠΕΡΕΝΙΣ ΜΠΕΖΟ
Ο Βιτσέντζο διατηρεί ένα μικρό βιβλιοπωλείο στο Παρίσι, ενώ στον όροφο από πάνω ζει η έφηβη κόρη του, η οποία είναι παράλυτη μετά από ένα ατύχημα και έχει παραιτηθεί από κάθε επιθυμία να ζήσει. Το σκηνικό θα αλλάξει όταν στο βιβλιοπωλείο θα εισέλθει μια νέα ηθοποιός, απελπισμένη από την κακοποιητική της σχέση με τον σκηνοθέτη της παράστασής της και γεμάτη αγωνία αν τελικά έχει ό,τι χρειάζεται για να γίνει μια καλή ηθοποιός. Η Μπερενίς Μπεζό υπερβάλλει και ερμηνεύει το ρόλο της χωρίς μέτρο, ενώ ο Σέρτζιο Καστελίτο παραμένει εκνευριστικά χαμηλότονος, χωρίς να του δίνεται ποτέ η ευκαιρία να δρομολογήσει ο ίδιος τις εξελίξεις και να δώσει ένα κάποιο ενδιαφέρον σε αυτήν τη χλιαρή ρομαντική ιστορία.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
SAS Ειδικές Δυνάμεις: Κόκκινος συναγερμός**. Του Μάγκνους Μάρτενς, με τους Σαμ Χιούαν, Ρούμπι Ρόουζ, Αντι Σέρκινς
Ο Τομ Μπάκιγχαμ, ένας πράκτορας των Ειδικών Δυνάμεων σε διαθεσιμότητα, πηγαίνει με τη δρα Σόφι Χαρτ από το Λονδίνο στο Παρίσι για να της κάνει πρόταση γάμου. Οταν το τρένο βρίσκεται στη σήραγγα της Μάγχης, μια ομάδα βαριά οπλισμένων μισθοφόρων, της οποίας ηγείται η Γκρέις Λιούιζ, παίρνει τον έλεγχο του τρένου και κρατάει τους επιβάτες αιχμάλωτους. Η Γκρέις απειλεί να τινάξει τη σήραγγα και να κηρύξει οικονομικό πόλεμο στην κυβέρνηση, που έχει τα δικά της μυστικά να προστατέψει. Περιπέτεια κατασκόπων, παρόμοια με αρκετές από αυτές που έχουμε δει στο παρελθόν και που δεν υπερβαίνει τα τετριμμένα.
Μπαραβέντο (1961). Του Γκλάουμπερ Ρόχα, με τους Αντόνιο Πιτάνγκα, Λουίζα Μαρανιάο
Σε ένα ψαροχώρι της Μπαΐα, στη Βραζιλία, οι κάτοικοι του οποίου είναι απόγονοι σκλάβων από την Αφρική, η λατρεία του μυστικισμού καλά κρατεί. Ο ερχομός του Φιρμίνο, που έφυγε πριν χρόνια στο Σαλβαδόρ δραπετεύοντας από τη φτώχεια, πολώνει τις εντάσεις. Ο Φιρμίνο αρνείται τη φαταλιστική αντιμετώπιση των συντοπιτών του και τους προτρέπει να εξεγερθούν ενάντια στον ιδιοκτήτη των διχτυών που χρησιμοποιούν για το ψάρεμα.
Μεσσήνη – Επίθεση με υδροχλωρικό οξύ: Κινδυνεύει να χάσει το μάτι της η 49χρονη
Κορονοϊός – Πλεύρης: Από Οκτώβριο και σε δύο φάσεις τα επικαιροποιημένα εμβόλια
Αρπαγή βρέφους στο Αιγάλεω: Στο Βόλο αναζητάει η Αστυνομία τον πατέρα του
Σκιάθος: Η χαμηλότερη προσγείωση αεροπλάνου – «Σήκωνες το χέρι και το ακουμπάς»